مسوول سازمان بسیج زنان کشور در گفتگو با «بسیج»:
مینو اصلانی گفت: بسیج با محرومیت زدایی تلاش می کند تا راهی برای توسعه اقتصادی مناطق محروم فراهم کند و از این طریق بتواند اشتغالزایی هم در این مناطق ایجاد کند.
کد خبر: ۹۰۹۰۸۰۲
|
۲۹ آذر ۱۳۹۷ - ۰۸:۱۸

مینو اصلانی مسوول سازمان بسیج زنان کشور در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، اظهار داشت:در اقتصاد عواملی وجود دارند که به عنوان عوامل موثر شناخته می شوند. محرومیت زدایی می تواند موجب توسعه و پیشرفت اقتصادی شود و دیگر حوزه های اقتصادی را هم تحت تاثیر قرار دهد.

وی با بیان اینکه محرومیت زدایی موجب حرکت سرمایه ها به سمت مناطق محروم می شود افزود: بسیج با محرومیت زدایی تلاش می کند تا راهی برای توسعه اقتصادی مناطق محروم فراهم کند و از این طریق بتواند اشتغالزایی هم در این مناطق ایجاد کند.

اصلانی خاطرنشان کرد: محرومیت زدایی نقش ارزنده ای در رشد مناطق دارد و می تواند یک سلسله فعالیت های جدید موجب فعال شدن بخش های اقتصادی شود لذا علاوه بر آثار مستقیم تاثیرات غیر مستقیم هم دارد و تحولات خوبی را در ساختار اقتصادی موجب می شود

مسوول سازمان بسیج زنان کشور در خاتمه افزود: ثبات و پایداری اقتصادی موجب رشد اقتصادی است و راهکاری همچون محرومیت زدایی جهت بهره وری اقتصادی بیشتر برای مناطق مهم است.

ارسال نظرات