عضو کمیسیون قضایی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با «بسیج»:

اقتصاد مقاومتی ، تحقق جهاد اقتصادی است

محمد علی پورمختار گفت: اقتصاد مقاومتی ، تحقق جهاد اقتصادی است، جهاد اقتصادی به معنای شروع حرکتی موثر برای ساختن بنیان آینده ای است که امروز برای هر ایرانی یک آغاز است .  
کد خبر: ۹۰۹۰۷۹۵
|
۲۷ آذر ۱۳۹۷ - ۰۸:۱۵

محمد علی پورمختار نماینده مردم کبودرآهنگ و عضو کمیسیون قضایی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، اظهار داشت: نامگذاری یک سال از طرف مقام معظم رهبری، به نام جهاد اقتصادی آغاز حرکتی بود در راهی که به از بین بردن موانع و معضلات اقتصادی کشور می انجامد.

پورمختار در ادامه بیان داشت: به همین نامگذاری یک سال به نام تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی، یکی از اهداف مهم ایجاد اقتصاد مقاومتی است.

وی با بیان اینکه اقتصاد مقاومتی ، تحقق جهاد اقتصادی است افزود: جهاد اقتصادی به معنای شروع حرکتی موثر برای ساختن بنیان آینده ای است که امروز برای هر ایرانی یک آغاز است . شروع زندگی در شرایطی بهتر و ایده آل است.

نماینده مردم کبودرآهنگ در مجلس شورای اسلامی در خاتمه افزود: اقتصاد مقاومتی نتیجه و ثمره اقتصادی است که با تکیه بر حرکت های جهادی و فداکارانه و در برابر احتکار و انحصار قد علم می کند و با تورم و گرانی مقابله می کند تا مردم به آسایش نسبی در زندگی برسند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار