یادواره شهدای آبروی کوچه ها افتخار محله با حضور مسئولان و اقشار مختلف مردم و بسیجیان در روستای پلنگلو اصلاندوز برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۹۰۷۸۰
|
۲۶ آذر ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۴

به گزارش بسیج عشایری از اردبیل،به منظور گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان سرافراز و گلگون کفن و به یاد شهیدان عباس پناهی و سیمران زیارتی یادواره آبروی کوچه ها، آبروی محله با حضور بخشدار اصلاندوز،فرمانده سپاه ناحیه عشایری،رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان پارس آباد،جمعی از مسئولان،پایوران سپاه و اقشار مختلف مردم و بسیجیان روستای پلنگلو عیوضلو در مقابل منزل شهید سیمران زیارتی به همت حوزه بسیج خواهران سپاه ناحیه عشایری برگزار شد.

در این مراسم حجت الاسلام والمسلمین حسین اکبری مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه عشایری ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر نظام مقدس جمهوری اسلامی و با اشاره به رشادت های شهدا گفت:امروز ما امنیت و آرامش خود را مدیون فداکاری ها و رشادت های شهدا هستیم.

وی با بیان اینکه امروز به برکت خون این شهیدان،ایران اسلامی از اقتدار بالایی برخوردار است افزود: این شهدا با شجاعت در برابر دشمنان این مرز و بوم ایستادند و اجازه ندادند دشمن بتواند به اهداف خود در ایران اسلامی و در منطقه دست یابد.

سرهنگ حسین حسین زاده فرمانده ناحیه عشایری در آغاز این مراسم ضمن خیرمقدم گویی به مدعوین با بیان اینکه شهدا با ایثار جان خود امنیت و آسایش را به کشور هدیه دادند افزود:ترویج فرهنگ ایثار وشهادت و تجلیل از خانواده شهدا از مهمترین اهداف برگزاری یادواره های شهدا است.

وی با بیان اینکه باید در مقابل توطئه‌های دشمنان هوشیار باشیم گفت:برگزاری یادواره شهدا  زمینه آشنایی جوانان و نسل جوان را با افکار شهدا و اهداف آنها فراهم می‌کند و باید با برگزاری این یادواره ها فرهنگ ایثار و شهادت را بین جوانان تبیین کرد.

در ادامه این مراسم دختر شهید سیمران زیارتی دل نوشته ای به یاد شهدا و پدر شهیدش قرائت کرد.

مداحی در رثای شهدا از دیگر برنامه های اجرا شده در این مراسم بود.

 

ارسال نظرات