با هدف افزایش بصیرت بسیجیان نشست روشنگری فصلی در پایگاه شهید محلاتی روستای عیوضلو پلنگلو برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۹۰۷۷۶
|
۲۶ آذر ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۲

به گزارش بسیج عشایری از اردبیل، نشست روشنگری فصلی بسیجیان پایگاه شهید محلاتی روستای عیوضلو پلنگلو با حضور فرمانده سپاه ناحیه عشایری اصلاندوز به همت حوزه بعثت در مسجد جامع این روستا برگزار شد.

سرهنگ حسین زاده فرمانده ناحیه عشایری در این نشست ضمن تشریح کارکردهای بسیج در ۴۰ سالگی انقلاب اسلامی به اهداف تشکیل بسیج اشاره کرد و گفت:امروز دنیا به دلیل تفکر بسیجی است که از ما حساب می برد؛ چون تفکر بسیجی دشمن را به لرزه می اندازد.

وی با اشاره به حضور موثر بسیج در تمامی عرصه های مختلف نظام،از تشکیل گردان سایبری بسیج در ناحیه عشایری اصلاندوز خبر داد و گفت:امروز دشمنان از طریق جنگ نرم بدنبال تغییر باورها و اعتقادات ملت ایران بخصوص جوانان هستند لذا اهمیت حضور بسیج در فضای مجازی در مقابله با جنگ نرم دشمنان لازم و ضروری است.

فرمانده سپاه ناحیه عشایری با بیان اینکه در طی ۴۰ سال گذشته،انقلاب اسلامی ایران، همواره با انواع جنگ های دشمن مورد تهاجم قرار داشته است افزود: دشمن همچنان در صدد ضربه زدن به نظام اسلامی است و از هر روزنه و یا هر دسیسه و نقشه ا ی به دنبال اهداف خویش است و در آخرین اقدام به طور رسمی جنگ نرم را در عرصه های جدید مانند فضای مجازی طراحی و به اجرا گذاشته اند.

حسین زاده با اشاره به نقش موثر بسیج در آگاه سازی مردم از فضای مجازی گفت:بسیجیان نقش مهمی در خنثی سازی نقشه مخرب دشمنان در فضای مجازی دارند، چرا که هر جا تفکر بسیجی تقویت شود در آنجا توطئه‌های دشمن خنثی می‌شود.

 

ارسال نظرات