خبرهای داغ:
کرمی گفت:اولین فراخوان مسابقه عکس و فیلم همزمان با وفات حضرت معصومه سلام الله علیها برگزار می شود.
کد خبر: ۹۰۹۰۷۵۷
|
۲۶ آذر ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۲

ساسان کرمی مسئول شبکه جوانان رضوی استان قزوین، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین با اشاره به عملکرد هیات دخترانه نورا بیان کرد:هیئت دخترانه نورا ویژه نوجوانان دختر با هدف مسئولیت دهی، هویت بخشی و حضور در دستگاه امام رضا(ع) به همت شبکه جوانان رضوی استان قزوین که از جشن ولادت حضرت معصومه سلام علیه‌السلام راه اندازی شده، بصورت هفتگی برنامه های مختلفی را انجام داده است.
مسئول شبکه جوانان رضوی استان قزوین گفت: این هیئت در نظر دارد برای جذب و تاثیرگذاری حداکثری، علاوه بر بخش‌های معمول هیئت‌ها یعنی سخنرانی و مداحی، سرود، تئاتر،گعده های معرفتی، مسابقات فرهنگی پخش کلیپ، معرفی و عرضه کتاب‎های مفید در حوزه نوجوانان را جزو برنامه‎ها و فعالیت‌های خود قرار داده است.
وی اظهار کرد:اولین فراخوان مسابقه عکس و فیلم همزمان با وفات حضرت معصومه سلام الله علیها برگزار می شود.
کرمی عنوان کرد:این فراخوان با عنوان یادم باشه در دو بخش عکس و فیلم برگزار می شود که شرکت کنندگان باید عکس های ماندگار را در لحظات ناب همراه با اولین کاروان عزاداری ثبت و به دبیرخانه ارسال نمایند.
وی افزود:مهلت ارسال آثار تا روز جمعه مورخه ۳۰ آذرماه سالجاری به شماره ۰۹۹۱۰۸۰۰۹۵۶ از طریق شبکه های اجتماعی تلگرام و یا ایتا می بوده و جایزه مسابقه۲۰کارت شارژ ۵هزار تومانی می باشد.
مسئول شبکه جوانان رضوی استان قزوین در ادامه یادآور شد:این مراسم امروز ۲۶ آذر ماه، ساعت ۱۵:۳۰ از مرقد مطهر چهار انبیاء بسمت امامزاده حسین(ع) می باشد.
کرمی همچنین با اشاره به محفل عزاداری شام وفات حضرت معصومه(س) خاطرنشان کرد:سخنران این مراسم حجت الاسلام حمیدرضا مهدوی ارفع و با نوای مداحان اهل بیت(ع) حاج علی فرمانی و کربلایی ایمان کیوانی در روز سه شنبه ۲۷ آذرماه ساعت۱۹ در محل آستان مقدس چهارانبیا(ع) می باشد.
1010/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها