هادی سیاسی سپاه ناحیه تربت حیدریه در گفت‌وگو با «بسیج»:
هادی سیاسی سپاه تربت حیدریه گفت: قطعا جریان‌های سیاسی در تلاش بوده و خواهند بود در انتخابات آینده سهم بسزایی داشته باشند در این بین جریاناتی مانند اعتدالیون و اصلاحات که در اداره کشور موفق نبوده سعی در تغییر افکار عمومی خواهندداشت.
کد خبر: ۹۰۹۰۶۹۵
|
۲۶ آذر ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۱
سرهنگ دوم پاسدار علی رجبی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خراسان رضوی؛ با اشاره به فرمایشات امام خامنه‌ای بیان کرد: اکثر فتنه ها‌ی دشمن و مزدوران داخلش متوجه داخل کشور است که با اختلاف افکنی و مشغول سازی در داخل کشور و دو قطبی سازی جامعه صورت می‌گیرد.

وی با اشاره به ضعف نظامی دولت آمریکا و هم پیمانانش در مقابل کشور ایران، افزود: علاوه بر ضعف نظامی آمریکایی‌ها یک محور مقاومت در منطقه داریم که در مقابل آمریکا وهم پیمانانش قرار دارند.

این هادی سیاسی درا دامه با بیان اینکه عمده بحث فتنه و دوقطبی سازی در داخل کشور است، تصریح کرد: این کار توسط جریان‌های سیاسی و مسوولان که با بازی کردن در زمین وپازل دشمن، نفوذ دشمن روی افراد اطراف مسوولان، مورد نفوذ فکری قرار گرفتن بعضی مسولین و یا نیت آن‌ها برای تغییر افکار عمومی اتفاق افتاده وخواهد افتاد.

رجبی با اشاره به برگزاری انتخابات مجلس در اواخر سال آینده، خاطرنشان کرد: به طور قطع جریان‌های سیاسی تلاش می‌کنند در این انتخابات سهمی داشته باشند در این میان جریاناتی مانند اعتدالیون و اصلاح طلبان که در اداره جامعه موفق نبوده‌اند سعی در تغییر افکار عمومی دارند.

وی با اشاره به راهکار‌های این جریان‌ها برای تغییر افکار عمومی، عنوان کرد: دوقطبی سازی‌های دروغین، مطرح کردن فرعیات به جای مسائل اصلی و اختلافات داخلی درون جریان سیاسی از جمله اقدامات آن‌ها است.

هادی سیاسی در پایان با اشاره به صحبت‌های مقام معظم رهبری، خاطرنشان کرد: نقشه دشمن با حمایت مزدوران منافق داخلی فشار اقتصادی، روانی و فشار عملی است و فشار عملی به دنبال نا امن سازی داخلی است؛ که وظیفه‌ی جبهه‌ی انقلاب ضمن پرهیز از افتادن در دام فتنه گران واختلاف افکنان باید مردم را نسبت به جریانی که با شعار‌های فریبنده قدرت را به دست گرفته وعامل اصلی وضعیت فعلی هستند آگاهسازی نمایند. این تفکر، تفکری غیر انقلابی وخائنانه‌ای است که باید به مردم معرفی شود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها