سردار کریمی قدوسی:

مشکلات اقتصادی کشور به همت افراد انقلابی، خدمتگذار و گمنام در حال حل شدن است

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی بیان داشت: مشکلات اقتصادی کشور به همت افراد انقلابی و خدمتگذار و گمنام در حال حل شدن و خزانه‌ آسیب خورده ما به همت این عزیزان ترمیم شده است.
کد خبر: ۹۰۹۰۶۸۸
|
۲۶ آذر ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، جواد کریمی قدوسی در جمع بسیجیان حوزه دو سپاه ناحیه یاسر مشهد افزود: این کشور با حمایت مردم عزیز و مقاوم ایران چهل سال از توطئه ها، دشمنی‌ها و تحریم‌ها حفظ شده است و به جاست مردم مطالبه گر باشند و برای تحقق آرمان‌های اسلامی و قانونی خود از مسولین کشور مطالبه گر باشند.

وی با برشمردن حوادث سال جاری در سطح کشور بیان داشت: در سال جاری حوادث مهمی در کشور به وقوع پیوسته است که بیشتر در حوزه اقتصاد و معیشت مردم بوده است؛ در پی این حوادث، ناآرامی‌های امنیتی، اعتصابات و نگرانی‌هایی برای معیشت مردم به وجود آمده است و از دل این‌ها گروه‌های تروریستی سر برآورده اند (مانند حمله به اهواز یا حمله اخیر به کلانتری چابهار) و همزمان با این اتفاقات دشمن توافقی را که در انظار بین المللی امضا کرده بود پاره نموده و به زمین زد و تمام تحریم‌های لغو شده را مجدد اجرا کرد.

وی افزود: تفاوت این حوادث با حوادث دهه اول انقلاب در این است که در دهه اول انقلاب درگیری‌ها اغلب در یک منطقه و یک حوزه‌ی فعالیتی بوده است، اما حوادث امروزه در همه مناطق و حوزه‌ها است.

نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه از دل این حوادث سوالات زیادی برای مردم به وجود آمده، خاطر نشان کرد: با تحلیل دقیق جواب منطقی و درستی باید به این سوالات داد.

کریمی قدوسی با توجه به اصل ۱ قانون اساسی که می‌گوید «حکومت‏ ایران‏ جمهوری‏ اسلامی‏ است‏ که‏ ملت‏ ایران‏، بر اساس‏ اعتقاد دیرینه‏ اش‏ به‏ حکومت‏ حق‏ و عدل‏ قرآن‏، در پی‏ انقلاب‏ اسلامی‏ پیروزمند خود به‏ رهبری‏ مرجع عالیقدر تقلید آیت‏ الله‏ العظمی‏ امام‏ خمینی (ره) ‏، در همه‏ پرسی‏ دهم‏ و یازدهم‏ فروردین‏ ماه‏ یک هزار و سیصد و پنجاه‏ و هشت‏ هجری‏ شمسی‏ برابر با اول‏ و دوم‏ جمادی‏ الاولی‏ سال‏ یک هزار و سیصد و نود و نه‏ هجری‏ قمری‏ با اکثریت 98/2 کلیه‏ کسانی‏ که‏ حق‏ رای‏ داشتند، به‏ آن‏ رای‏ مثبت‏ داد.» اظهار داشت: بنای جمهوری اسلامی ایران، بر اسلام و باور‌های مردم است؛ همچنین با توجه به اصل ۵ قانون اساسی ولایت‏ امر و امامت‏ امت‏ این جامعه در عصر غیبت بر عهده‏ فقیه‏ عادل‏ و با تقوی‏، آگاه‏ به‏ زمان‏، شجاع‏، مدیر و مدبر است‏.

قدوسی در ادامه و با توجه به اصل ۱۱ قانون اساسی که می‌گوید «‎‎‎‎‎به‏ حکم‏ آیه‏ کریمه‏ ان‏ هذه‏ امتکم‏ امة واحده‏ و انا ربکم‏ فاعبدون‏ همه‏ مسلمانان‏ یک‏ امت‏اند و دولت‏ جمهوری‏ اسلامی‏ ایران‏ موظف‏ است‏ سیاست‏ کلی‏ خود را بر پایه‏ ائتلاف‏ و اتحاد ملل‏ اسلامی‏ قرار دهد و کوشش‏ ‎‎‎‎‎‎پیگیر به‏ عمل‏ آورد تا وحدت‏ سیاسی‏، اقتصادی‏ و فرهنگی‏ جهان‏ اسلام‏ را تحقق‏ بخشد» افزود: کمک به دولت‌های اسلامی دیگر مانند غزه، یمن و عراق وظیفه دینی و قانونی جمهوری اسلامی ایران است و باید دید آیا این حرف‌ها صحت دارد تمامی کشور‌هایی که ذکر شد از لحاظ مالی نسبت به جمعت خود درآمد‌های زیادی دارند و نیازی به کمک‌های مالی ما ندارند و بیشتر به مشورت‌های نظامی در امور جنگی و دفاعی نیاز دارند یا خیر.

شایان ذکر است وی با اشاره به اصل ۱۱۰ قانون اساسی به تبیین جایگاه و وظایف رهبری طبق قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران پرداخت و بیشترین سوالات حضار در جلسه در همین زمینه بوده است.

نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی در پایان خاطر نشان کرد: مشکلات اقتصادی کشور به همت افراد انقلابی و خدمتگزار و گمنام در حال حل شدن است و خزانه‌ی آسیب خورده ما به همت این عزیزان ترمیم شده است. پس مردم نگران نباشند که ان شاالله تعالی تحریم‌ها را دور خواهیم زد و استکبار جهانی را ناکام خواهیم ساخت.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار