خبرهای داغ:
نمایشگاه عکس های حمایت از کالای ایرانی با حضور؛ حمیدرضا خانپور(مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان قزوین)، علی هوشمند(رییس حوزه هنری قزوین) و جمعی از هنرمندان در نگارخانه مهر حوزه هنری قزوین افتتاح شد.
کد خبر: ۹۰۹۰۶۸۷
|
۲۶ آذر ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۲

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، این نمایشگاه توسط حوزه هنری و شرکت شهرک های صنعتی برپا شد و طی آن 32 عکس از 32 عکاس به نمایش گذاشته شد.
این عکس ها حاصل بازدید و عکاسی عکاسان؛ کارخانه سیم و کابل کاسپین، تولید داروهای گیاهی سروش طراوت طبیعت(سروینا)، فراورده های لبنی چاشت پسند،کارخانه سوخت آما (تولید کننده قطعات موتوری انواع خودرو)، شرکت تعاونی صنایع دستی ظریف پرشین لیا(تولید کننده انواع ظروف شیشه ای)، شرکت نفیس نخ، گروه صنایع افق البرز(تولید کننده انواع سیم و کابل های انتقال برق) می باشد.
رئیس حوزه هنری قزوین در مراسم اختتامیه این اردوی عکاسی گفت: ما نیاز داریم دنیاهای متفاوتی را از زاویه دید خود تجربه کنیم.
علی هوشمند افزود: عکاسان لحظه هایی را ثبت می کنند که هیچ انسان دیگری نمی تواند بار دیگر آن را تجربه کند، از این نظر است که می توان گفت دنیای تصویر هزاران زبان دارد که با زاویه دیدهای متفاوت به ثبت رویدادها می پردازد.
هوشمند با بیان اینکه پیوند هنر و صنعت می تواند به رشد و ارتقای هر2 حوزه کمک کند، افزود: امیدواریم چنین برنامه هایی در آینده نیز تکرار شود.
1010/پ20/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها