فرمانده سپاه بیجار صبح امروز در جلسه هماهنگی حماسه ۹ دی در فرمانداری بیجار از اجرای برنامه شاخص استانی گرامیداشت ۹ دی در شهرستان بیجار خبر داد.
کد خبر: ۹۰۹۰۶۵۰
|
۲۶ آذر ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، فرمانده سپاه بیجار در این جلسه با بیان اینکه نظام مقدس اسلامی به دلیل اهداف والای آن همواره مورد طمع دشمنان است، اظهار داشت: فتنه انگیزی دشمنان از صدر اسلام تا کنون بوده و ادامه دارد.

وی با تاکید بر اینکه نظام اسلامی در حوزه فتنه و فتنه گری با چالش عظیمی رو به رو است، گفت: با مطالعه تاریخ اسلام به این مهم می‌رسیم اگر جامعه ما دچار بی بصیرتی شود اتفاقات صدر اسلام محتمل است و امروز با توجه به دشمنی‌ها که اتفاق می‌افتد و دشمن از هر روزنه‌ای برای ضربه زدن به پایه‌های انقلاب دریغ نمی‌کند باید هوشیار باشیم.

شعبانی با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب در دیدار‌های اخیر خود با اقشار مردم، گفت: دشمن برای سال ۱۳۹۷ با پشتوانه فتنه گری که در سال گذشته و سال ۸۸ اتفاق افتاد برنامه تابستان داغ و بازگشایی مدارس و دانشگاه‌ها را برنامه ریزی کرده بودند که با بصیرت مردم به اهداف خود نرسیدند.

به گفته شعبانی: هدف اصلی دشمنان، برگزار نشدن جشن ۴۰ سالگی انقلاب بود که نتوانستند به اهداف خود برسند.

وی ادامه داد: جنگ تمام عیار اقتصادی یکی دیگر از ترفند‌های دشمنان برای براندازی نظام بود که ملت رشید ایران علی رغم فشار‌های اقتصادی، تورم و گرانی و نابسامانی‌های بازار پشت انقلاب و مقام معظم رهبری را خالی نکردند و وفاداری خود را به آرمان‌های نظام ابراز داشتند.

فرمانده سپاه بیجار با اشاره به ترور‌های اخیر در اقصی نقاط کشور، بیان داشت: دشمن با مایوس شدن از جنگ تمام عیار اقتصادی با ترور‌های ناجوانمردانه در مرز‌ها و برخی استان‌های کشور اقدامات مضبوحانه‌ای انجام داد.

شعبانی خاطر نشان کرد: ملت ایران در همه صحنه‌ها با توجه به پتانسل و سرمایه‌های اجتماعی کشور و حضور به موقع و باشکوه خود همه توطئه‌های دشمنان را نقش برآب می‌کنند و به چشم انداز مطلوب برای انقلاب اسلامی دست پیدا خواهند کرد.



اجرای ۱۳ ویژه برنامه ۹ دی در شهرستان بیجار

وی اضافه کرد: حضور باشکوه مردم در جشن ۹ دی و ۴۰ سالگی انقلاب خط بطلانی بر اهداف دشمنان خواهد بود.

به گفته فرمانده سپاه بیجار:، اما آن چیزی که در موضوع فتنه مهم است، در فضای مه آلود و شبه افکنی متاسفانه خواص جامعه ما مورد هدف دشمنان هستند، چون قدرت همراه کردن اقشار مختلف مردم را برای نظام مقدس جمهوری اسلامی می‌توانند داشته باشند.

شعبانی بر روشنگری و بصیرت افزایی در بین خواص و به طور کلی آحاد مردم جامعه تاکید کرد و بیان داشت: ما در طول ۴۰ سال دشمنی‌های زیادی دیدیم و از نظر مکان و زمان فرصت‌های زیادی را از دست دادیم و دیگر فرصت فتنه و آشوب به دشمنان نخواهیم داد.
 
انتهای پیام/7727

وی تصریح کرد: اگر دور هم جمع شده ایم برنامه ریزی برای یک حماسه ملی داشته باشیم هدف کوبیدن جمع و جناح خاصی نیست و هدف اصلی اینگونه جلسات هشدار در خصوص فعالیت دشمنان در هر زمان ممکن است و هوشیاری بین اقشار مختلف برای مقابله با این دشمنی‌ها است.

فرمانده سپاه بیجار از برگزاری ۱۳ ویژه برنامه ۹ دی در شهرستان بیجار خبر داد و اعلام کرد: تنها برنامه شاخص استانی ۹ دی در شهرستان بیجار با حضور فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهداء در حسینیه بیجار برگزار می‌شود.
 
انتهای پیام/7727
ارسال نظرات