خبرهای داغ:
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قزوین اذعان کرد:
پیرنون گفت:سالیانه ۵۰۰ میلیارد تومان برای نگهداری راهها هزینه می کنیم که امسال در بهترین حالت بیست درصد از این مبلغ تامین می شود تا ایمن سازی کامل جاده ها انجام شود.
کد خبر: ۹۰۹۰۶۳۷
|
۲۶ آذر ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، نشست خبری مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قزوین با اصحاب رسانه به مناسبت هفته حمل و نقل، رانندگان و راهداری در راهدارخانه کنار گذر قزوین زنجان برگزار شد.
افشین پیرنون با اشاره به این راهدار خانه بیان کرد:۲۵ راهدارخانه ثابت و متغیر و یک رهدارخانه کوهستانی در استان وجود دارد و تعداد ماشین آلات ما متغیر بوده و در حال حاضر ۲۸۱ ماشین الات فعال دارد و در حداکثر زمان ۳۰۰ نفر نیروی راهداری مستمرا و در حداقل زمان ۲۰۰ نفر در حال فعالیت و خدمات رسانی هستند.

وی گفت:یکم دی ماه به مناسبت ورود به زمستان که عنوان روز راهدار نامگذاری شده به واسطه پراکندگی اقدامات گسترده حوزه حمل و نقل جاده ای، رسیدگی به امور آن نیاز به زمان و ادوات زیادی دارد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قزوین اظهار کرد:۷۲ نقطه حادثه خیز در جاده های استان آشکارسازی شده و ۱۲ نقطه به عنوان اصلاح هندسی بررسی می شود و تا پایان سال دو نقطه از آن اصلاح خواهد شد.

پیرنون عنوان کرد:مطالعات این نقاط تا پایان سال به اتمام می رسد و هزینه آن بیش از ۳۰ میلیارد تومان خواهد بود که از سوی سازمان راهداری هزینه شده است.

وی با اشاره به ورود ماشین الات جدید افزود:۲۵ دستگاه در سال اخیر به مجموعه اضافه شده که ۱۵ دستگاه آن به جدیدترین امکانات روز مجهز بوده و ۸۰ دستگاه کمپرسی وجود دارد که از این تعداد ۴۰ دستگاه نمک پاش به روز بوده و میانگین سن همکاران از ۲۱ سال به ۱۸ سال کاهش یافته که این امر در واکنش سریع در مقابل حوادث، راندمان بالایی دارد.

پیرنون اضافه کرد:سالیانه ۵۰۰ میلیارد تومان برای نگهداری راهها هزینه می کنیم که امسال در بهترین حالت بیست درصد از این مبلغ تامین می شود تا ایمن سازی کامل جاده ها انجام شود.

وی در ادامه تصریح کرد:سه سال متوالی است که میزان تصادفات و تلفات جاده ای کاهش داشته است.

1010/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها