خبرهای داغ:
مسئول سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری استان اردبیل نخبگان و مخترعان را شاه کلید حل مشکلات اساسی جامعه عنوان کرد و افزود: پنجمین جشنواره جهادگران علم و فناوری به همراه نمایشگاهی از دستاوردهای مخترعان جهت معرفی سرمایه های ارزشمند استان برگزار می شود.
کد خبر: ۹۰۹۰۶۳۰
|
۲۶ آذر ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۵
پنجمین جشنواره جهادگران علم و فناوری در استان اردبیل برگزار می شود 

به گزارش سرویس بسیج علمی خبرگزاری بسیج،از اردبیل ؛ فاضل احدی صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: هر ساله همزمان با هفته بسیج جشنواره جهادگران علم و فناوری با هدف ارج نهادن به نخبگان و مخترعان با حضور مقامات استانی به همراه نمایشگاهی از دستاوردهای مخترعان برگزار می شود.

وی گفت: در زمان حال که کشور ما با فشارهای اقتصادی دشمن روبروست و خودکفایی یکی از راهکارهای اساسی خروج از مشکلات است باید به جوانان توانمند کشور اعتماد شود، زیرا نخبگان شاه کلید خروج از فشارهای اقتصادی و تحقق اقتصاد مقاومتی هستند.

مسئول سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری استان تصریح کرد: امروزه اقتدار هر کشوری وابسته به علم و فناوری است و خوشبختانه کشور ما در برخی حوزه های علمی در جهان رتبه برتر دارد و اگر از ظرفیت جوانان توانمند کشور به درستی استفاده شود شاهد پیشرفتهای روز افزون کشور در حوزه های مختلف خواهیم بود.

وی افزود: امروزه مقابله با دشمن صرفا در سلاح های دفاعی و نظامی خلاصه نمی شود بلکه دشمن با ترفندهای مختلف از جمله تحریم ها و فشارهای اقتصادی در صدد تضعیف کشور ماست اما ما با جوانان نخبه که خلاق بوده و سرمایه های ارزشمند کشور هستند میتوانیم از این بحران عبور کنیم.

احدی در ادامه گفت: سازمان بسیج علمی در سالهای گذشته با ارج نهادن به جوانان و اعتماد به انها کلیه امور اجرایی جشنواره را به کارگروه مخترعان محول کرده است و خوشبختانه نتایج مثبتی از این اعتماد حاصل شده است و پنجمین جشنواره جهادگران علم و فناوری هم توسط این کارگروه اجرا می شود.

وی اذعان داشت: در این جشنواره از منتخبان اقشار دانشور بسیج و مخترعان نمونه براساس تصمیم گیری کارگروه داوری بر مبنای امتیازات تعیین شده تقدیر می شود.

مسئول سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری استان اردبیل در پایان خاطر نشان کرد: پنجمین جشنواره جهادگران علم و فناوری استان اردبیل 30 ام ابان ماه در سالن ولایت به همراه نمایشگاهی از دستاوردهای مخترعان با حضور مقامات استانی برگزار می شود.

ارسال نظرات