دکتر مجتبی بلباسی: سپاه ظرفیت‌های تحقیقاتی و پژوهشی کشور را به خوبی ارتقاء داده و جهت‌دهی مناسبی در این حوزه انجام شده است.
کد خبر: ۹۰۹۰۶۱۳
|
۲۶ آذر ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۳

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، دکترمجتبی  بلباسی در دیدار پژوهشگران و نخبگان با نماینده ولی فقیه  مازندران در ساری اظهار کرد: صنعت دفاع ما خاری بر چشم دشمنان اسلام شده است و همه تلاش آنها این است که جلوی پیشرفت ما را بگیرند.

مسئول معاونت بهداشت و درمان سپاه کربلاخاطر نشان کرد: شهید تهرانی‌مقدم و احمدی‌روشن و شهدای علمی کشور سند درخشان و برگ زرین سپاه در حوزه دانش و پژوهش هستند.

 دکتر مجتبی بلباسی یادآور شد: سپاه ظرفیت‌های تحقیقاتی و پژوهشی کشور را به خوبی ارتقاء داده و جهت‌دهی مناسبی در این حوزه انجام شده است.

مسؤول بسیج اساتید سپاه کربلای مازندران با اعلام اینکه از ظرفیت پژوهشگران برای توسعه فعالیت علمی به خوبی استفاده می‌شود، گفت: جهبه مقاومتی ما در دانشگاه‌های مازندران تقویت شود، امروز نیاز به پژوهش اقتصاد مقاومتی داریم، در مسیر تولید اسلامی باید به صورت دائم نسبت به تولید علم اقدام کنیم.

بلباسی با اعلام اینکه حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی منوط به حضور سپاه در حوزه پژوهشی و فناوری است، گفت: کارنامه درخشان ما مبین عملکرد مثبت ما است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها