خبرهای داغ:

طرح ملی جنگلانه باکاشت ۸۰۰نهال درهندیجان

طرح ملی جنگلانه همراه باکاشت ۸۰۰نهال باهدف ترویج فرهنگ درختکاری در حاشیه جاده ورودی روستای بزی شهرستان هندیجان انجام گرفته شد.
کد خبر: ۹۰۹۰۶۱۲
|
۲۶ آذر ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۰

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در هندیجان ،پیش از ظهر یکشنبه با حضور رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیز داریی و بخشدارچم خلف عیسی و جمعی از اهالی روستاها و بزرگان و ریش سفیدان ، معتمدین و دیگر مسئولان محلی و بسیجیان و رزمندگان طرح ملی جنگلانه با کاشت نهال در ورودی روستای بزی هندیجان اجرایی شد.

 

در طرح ملی جنگلانه با کاشت ۸۰۰نهال در ورودی روستای بزی در هوای پاییزی همزمان با ولادت با سعادت حضرت امام حسن عسکری(ع) با شکوه و ذکر صلوات اجراء که خواهران و برداران در این طرح ملی حضوری فعال داشتند و این اینگونه طرح هاباجدیت از سوی منابع طبیعی شهرستان هندیجان پیگیری خواهد شد.

 

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری هندیجان امین عبادی اظهار داشت : از حضور مردم ، دوستداران به طبیعت، مسئولان محلی و بسیجیان در اجرای طرح ملی جنگلانه تقدیر و تشکر می شود وباسرسبزی محیط اطراف مخصوصادرمناطق روستایی اینگونه برنامه های خوب و تاثیرگذار بر محیط با جدیت ادامه خواهد داشت.

 

وی افزود : نهال های کاشته شامل کهور، کنوکارپوس و کنار توسط منابع طبیعی تهیه و بصورت نواری در حاشیه جاده ورودی روستای بزی شهرستان هندیجان انجام گرفته شد که مورد استقبال اهالی روستاهای اطراف قرار گرفته شد و درختکاری یکی از سنت های حسنه خوب که مورد سفارش اهل بیت (ع) و بزرگان دینی است.

 

وی بابیان پیگیری دیگر مناطق روستایی برای کاشت نهال گفت: با پیگیری و هماهنگی با مسئولان مربوطه استانی در آینده دیگر مناطق مورد نیاز روستایی نهال کاری خواهد شد که فعلا بنابه ضرورت در ورودی روستای بزی این کار خداپسنده انجام گرفته شد و خداوند توفیق داد که خدمتی برای این منطقه روستایی داشته باشیم .

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار