فرماندار اشکذر به مقارن شدن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) اشاره و بر برگزاری جشن‌های این ایام با حفظ شئونات ایام فاطمیه تاکید کرد.
کد خبر: ۹۰۹۰۵۷۴
|
۲۶ آذر ۱۳۹۷ - ۰۷:۱۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از اشکذر، ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی شهرستان اشکذر، با هدف برنامه ریزی کارگروه‌های مختلف ویژه  این ایام در دفتر  امام جمعه اشکذر برگزار شد.
 
فرماندار اشکذر در این نشست با بیان اینکه در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، دشمنان تلاش می‌کنند تا نظام مقدس جمهوری اسلامی را به چالش بکشند گفت: آن‌ها به صراحت اعلام می‌کنند که  اجازه نخواهیم داد تا ایران اسلامی جشن چهل سالگی خود را برگزار کند، لذا می‌طلبد که امسال برنامه‌های ویژه تری را به دور از سلایق حزبی و جناحی و با محوریت خود مردم جهت گرامیداشت این ایام برگزار کنیم.
 
محمدعلی شاه حسینی به مقارن شدن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) اشاره و بر برگزاری جشن‌های این ایام با حفظ شئونات ایام فاطمیه تاکید کرد.
 
وی تبیین دستاورد‌های چهل ساله انقلاب در بخش‌های مختلف شهرستان اشکذر را از اعضای ستاد خواستار و تصریح کرد: ارائه گزارش عملکرد خدمات ارائه شده به مردم در دوران بعد از انقلاب توسط ادارات شهرستانی در قالب ویژه نامه، برگزاری نشست‌های پرسش و پاسخ و خلاقیت در ارائه برنامه‌های جدید در این ایام از جمله مهمترین اقدامات است که باید مورد توجه قرار گیرد.
ارسال نظرات