فعالان برتر ترویج فریضه امر به معروف در دامغان تجلیل شدند

طی آئینی از تلاشگران عرصه اشاعه و ترویج فریضه امر به معروف و نهی ازمنکر در شهرستان دامغان از جمله خبرنگار خبرگزاری بسیج در این شهرستان به عنوان فعال رسانه‌ای برتر در این حوزه تجلیل شد.
کد خبر: ۹۰۹۰۵۶۸
|
۲۶ آذر ۱۳۹۷ - ۰۱:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از دامغان، در این نشست، ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان دامغان با اهداء لوح تقدیر از تلاش‌های دادستان عمومی و انقلاب، رؤسای ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی، آموزش و پرورش، تبلیغات اسلامی و اتاق اصناف، نمایندگان ولی فقیه در دانشگاه آزاد اسلامی و جهاد کشاورزی، فرماندهی انتظامی شهرستان دامغان، خبرنگاران خبرگزاری‌های بسیج، تسنیم، رسا، مهر و چهار تن از خواهران فعال در این عرصه قدردانی نمود.

در متن این لوح تقدیر آمده است؛ امروز بیش از هر زمانی حضور اثر بخش تلاشگران جبهه فرهنگی و امر به معروف و نهی ازمنکر در مصاف با دسیسه‌ها و تهاجم استکبار جهانی و ایادی داخلی‌شان مستلزم وجود آمران به معروف و ناهیان از منکر است تا با پیروی از فرامین مطاع ولی امر مسلمین حضرت آیت‌الله‌العظمی امام خامنه‌ای(مدظله‌العالی) در تداوم ترویج خوبی‌ها شاهد دفاع از فرهنگ اسلام ناب محمدی(ص) و حریم ولایت‌فقیه باشیم.

در بخش دیگری از این تقدیرنامه آمده است، بدینوسیله فعالیت شایسته شما در انجام ترویج امربه‌معروف و نهی از منکر در سال اقتصاد مقاومتی تولید و اشتغال ارج نهاده و با سپاس از خداوند متعال برای این توفیق الهی ، از زحمات و تلاش‌های خالصانه جنابعالی تقدیر و تشکر می‌نماییم.

امید است با تلاش روزافزون در تقویت و تداوم این مسیر الهی رضایت خداوند متعال و حضرت ولی‌عصر(عج) و توفیق اجرای کامل منویات ولی امر مسلمین که بالاترین پاداش‌هاست به دست آوریم. سید محمد حسینیان، امام جمعه و رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان دامغان.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار