خبرهای داغ:
بخشی از مشکلات موجود در جامعه به یقین معلول ظهور و بروز فساد دربرخی دستگاه ها، ناکارآمدی برخی مسئولان، انفعال، پشت میزنشینی، عدم خلاقیت و جسارت تعدادی از مدیران است، عملکرد مسئولان نباید به گونه ای باشد که دشمنان بستر را برای پیشبرد نقشه های ضد انقلابی خود فراهم ببینند و سران قوا باید هماهنگ با هم با تبعیت از فرامین رهبری طراحی های دشمنان را نقش بر آب ساخته تا انشاالله انقلاب و نظام اسلامی با انسجام و وحدت و یکپارچگی از این پیچ تاریخی عبورکند.
کد خبر: ۹۰۹۰۵۶۶
|
۲۶ آذر ۱۳۹۷ - ۰۰:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، بی‌اعتمادی مردم ناشی از بحران هویتی است که برخی طیف‌ها بر بدنه نظام سیاسی کشور طی سال‌های متمادی و به ویژه ماه‌های اخیر تحمیل کرده‌اند.

در تصور آنان مردم بخش زیرین جامعه هستند که در وضعی انفعالی به مثابه آبی هستند که در هر ظرفی شکل می‌گیرند. از این رو اگر مطالبات آنان نه تنها در بخش اقتصاد، بلکه فرهنگ، سیاست و اجتماع پاسخ داده نشود، اهمیت نخواهد داشت اما همان علتی هست که موجب می شود مردم و خدمت به آن توسط مسئولین در اولویت قرار نگیرد. نگاهی به جمعیت معترض و ساخت ترکیبی آنان به خوبی نشان می‌دهد که نسل جوان، فارغ از جدال‌های کشدار و فرساینده سیاسی، مطالبات خود را می‌جوید.

این مطالبات بیش از هرچیز به حق زندگی در چارچوب امنیت روانی، سامان سیاسی و اقتصادی، به رسمیت شناختن شئون طبقاتی و اجتماعی و تقویت امید به آینده اشاره دارد.

در یک کلام؛ حق زندگی فارغ از دغدغه‌های جان کاهی که در رقابت‌های جناحی یا نادیده گرفته شده و یا گم شده است.

امروز مطالبه مردم از دولت و دیگر دستگاههای نظام اسلامی آن است که اگر مدیری نتوانست به وظیفه اش عمل کرده وکارنامه مورد قبول از خود ارائه دهد، هرچند برای مقام مافوق خود هزینه داده و تلاش کرده باشد باید بدون کمترین درنگ و اغماضی ،عزل شود ونیروی با انگیزه، جسور، انقلابی و متخصص را جایگزین کنند.

مردم ما برای به ثمرنشستن این انقلاب خون عزیزانشان را تقدیم کرده اند و هیچ مصلحتی بالاتر از حفظ نظام و انقلاب نیست و نباید اجازه داد انقلاب برای وزرا و مسئولان ناکارآمد هزینه شود، مسئولی که ناکارآمد بوده و به شهدا و راه شهدا اعتقاد و ایمان ندارد برای نظام اسلامی آفت است و چه وزیر باشد، چه استاندار و یا هر سمت دیگر باید بدون هرگونه درنگ واغماض برکنار شود تا انقلاب برای چنین افراد ناتوان و ناکارآمد هزینه نشود.

امروز در این برهه از زمان همه مسئولان نظام و و مردم وظیفه ای سخت در دفاع از انقلاب اسلامی و خون شهدا دارند مسئولان و خدمتگزاران نباید در جهت خواست دشمن حرکت کنند و نباید با عملکرد خود فاصله ای میان مردم و خصوصا نسل جوان ایجاد کنند و همچنین مردمی بودن و ارتباط موثر با مردم و نفوذ در دل های مردم در این مسیر دارای اهمیت ویژه ای است ،نفوذ در دل های مردم و راضی ساختن مردم به قیمت نارضایتی خداست باید از این مسئله به خدا پناه برد و کسانی که بدون علم مسائل را مطرح می کنند و با طرح مسائل بی پایه در سخنرانی ها و مداحی ها و شعرهایشان خواست مردم را بر خواست خدا ترجیح می دهند، دچار این انحراف اساسی می شوند.

متاسفانه در برخی از ارگان ها مردم تمایلی به حضور در آن و رفع مشکلات خود ندارند وعلت آنرا را عدم کسب نتیجه مطلوب می دانند مسئولان بدانند فاصله ای که بین آن ها با ملت خدوم ایجاد کرده اند نتیجه ای جز تباهی و شکست برای آن ها نخواهد داشت و ایجاد فضای خدمتگذار به ملت را برای خود افتخار بدانند.

 رحیم رضاخانی

ارسال نظرات