خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه دامغان:

امر به معروف دشمن را در رسیدن به اهداف اعتقادی و اجتماعی خود ناکام می سازد

فرمانده سپاه ناحیه دامغان با بیان اینکه امر به معروف و نهی از منکر پالایش کننده همه حوزه های اجتماعی، اعتقادی، اقتصادی جامعه اسلامی و انسانی است، گفت: این فریضه الهی دشمن را در رسیدن به اهداف اعتقادی و اجتماعی خود ناکام می سازد.
کد خبر: ۹۰۹۰۵۴۸
|
۲۵ آذر ۱۳۹۷ - ۲۳:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از دامغان، محمد خوشقدم در نشست ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان دامغان که به میزبانی دفتر امام جمعه این شهرستان برگزار شد، با اشاره به تشکیل کارگروه ها، شوراها و جلسات امر به معروف و نهی از منکر در ادارات، دانشگاه و دیگر نهادها و مجموعه های شهرستان اظهار داشت: اشاعه معارف در مدارس بویژه در مقطع ابتدایی می تواند بهترین و تأثیرگذارترین نوع امر به معروف باشد.

وی با بیان اینکه امر به معروف و نهی از منکر به عنوان نظارتی اجتماعی و واجبی الهی در همه حوزه های اجتماعی، اعتقادی، اقتصادی و ... پالایش کننده و اهمیت دادن و اجرای آن لازمه داشتن جامعه اسلامی به تمام معنا است، خاطر نشان کرد: امر به معروف و نهی ازمنکر و تذکر لسانی از بهترین سلاحها برای مقابله با تهاجم فرهنگی اعتقادی دشمن و تلاش آنها برای تغییر سبک زندگی مردم ما است.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان دامغان با اشاره به اینکه اهداف تمامی برنامه‌های دشمن به ویژه در ماه‌های اخیر به تلاش برای کم رنگ کردن شکوه و عظمت چهل سالگی انقلاب اسلامی ملت ایران خلاصه می‌شود و مقابله با این خدعه از مهمترین معارف است، تصریح کرد: طراحی حوادث و فشارها برملت ما همچون تابستان داغ و دیماه 96از جمله اقدامات دشمن است، که به برکت خون شهدا و بصیرت مردم همچون گذشته ناکام ماند.

گفتنی است در این نشست ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان دامغان با اهداء لوح تقدیر از تلاش‌های دادستان عمومی و انقلاب، رؤسای ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی، آموزش و پرورش، تبلیغات اسلامی و اتاق اصناف، نمایندگان ولی فقیه در دانشگاه آزاد اسلامی و جهاد کشاورزی، فرماندهی انتظامی شهرستان دامغان، خبرنگاران خبرگزاری‌های بسیج، تسنیم، رسا، مهر و چهار تن از خواهران فعال در این عرصه قدردانی نمود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار