خبرگزاری بسیج: عضو شورای اسلامی شهر تهران، ری و تجریش در جریان بازدید میدانی پروژه های شهری منطقه 20 گفت: نگاه شورای پنجم به منطقه 20 حمایتی است و باید از نگاه حاشیه ای و حیات خلوتی به شهرری پرهیز کنیم.
کد خبر: ۹۰۹۰۵۲۲
|
۲۵ آذر ۱۳۹۷ - ۲۲:۳۶

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه 20 حسن خلیل آبادی در پاسخ به این سئوال که موقعیت های استراتژیک شهرری ایجاب می کند که منطقه 20 در بین مناطق 22 گانه به عنوان منطقه ویژه معرفی شود، گفت: در تقسیمات شهرداری ها، منطقه ویژه نداریم اما شهرری پتانسیل های مهمی دارد که رشد حداقلی هم برای رشد بیشتر آن در نظر گرفته نشده است.

خلیل آبادی به آثار ارزشمندی نظیر تپه میل با قدمت 3 هزار ساله، چشمه علی با قدمت 8 هزار ساله و کارخانه سیمان با قدمت 100 صدساله اشاره کرد و افزود: باید شهرری به صورت ویژه دیده شود و از نگاه حاشیه ای و حیات خلوتی به این شهر باستانی پرهیز کنیم.

عضو شورای اسلامی شهر تهران، ری و تجریش گفت: شورای پنجم نگاه ویژه ای به ری خواهد داشت، و امیدواریم در دوره مدیریت فرهاد افشار، شهردار منطقه 20، پتانسیل های بالقوه شهرری بالفعل شود و افقی که برای ری در قالب یک شهر با ویژگی های گردشگری تاریخی و مذهبی ترسیم شده است عملیاتی شود.

 

ارسال نظرات