خبرگزاری بسیج: سرپرست معاونت شهرسازی و معماری شهرداری تهران با اشاره به جمعیت 10 میلیون نفری شهر تهران گفت: شهرری یک ظرفیت بسیار خوب گردشگری برای محدوده تهران است و همچنین این منطقه ظرفیت هایی در مقیاس حتی ملی دارد که می تواند شهرری را به عنوان یک مقصد گردشگری معرفی کند.
کد خبر: ۹۰۹۰۵۱۶
|
۲۵ آذر ۱۳۹۷ - ۲۲:۲۳

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه 20 گلپایگانی با اشاره به اینکه شهرری دارای جاذبه های متنوع برای تمامی اقشار با سلایق مختلف اعم از زیارتی، تاریخی و طبیعت گردی است، گفت: نمونه هایی مثل چشمه علی و دژ رشکان درمحدوده سرزمین فعلی ایران انگشت شمار است که از این ظرفیت ری بایستی در جهت ایجاد جریان های اقتصادی و اجتماعی و به تبع آن ایجاد اشتغال و تقویت هویت شهر به درستی استفاده شود.

وی به وجود همین ظرفیت در بخش زیارتی نیز اشاره کرد و افزود: ظرفیتی که از نظر تولید اشتغال در محدوده صنعتی شهرری وجود دارد در محدوده سرزمینی ری، تهران و شمیرانات بی نظیر است.

سرپرست معاونت شهرسازی و معماری شهرداری تهران یادآور شد: پایتخت فعلی جمهوری اسلامی که تهران است از ری نشات گرفته است و شهر تهران پاجوش درخت کهنسال ری محسوب می شود که در ادوار گذشته به واسطه تحولات اجتماعی، تاریخی و اقتصادی، شهرری دچار تغییر و تحولات بسیاری شده است.

ارسال نظرات