در بازدید سرپرست معاونت شهرسازی و معماری شهرداری تهران؛
خبرگزاری بسیج: سرپرست معاونت شهرسازی و معماری شهرداری تهران در جریان بازدید میدانی از منطقه 20، طرح های بهسازی پیرامون حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع)، پهنه صنعتی شمال ری و محدوده تاریخی و گردشگری را از اولویت های شهرداری تهران برشمرد و ظرفیت های شهرری به عنوان محرک های اقتصادی در تهران و حتی ایران را بی نظیر دانست.
کد خبر: ۹۰۹۰۵۱۴
|
۲۵ آذر ۱۳۹۷ - ۲۲:۱۹

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه 20 عبدالرضا گلپایگانی در جریان بازدید از موقعیت های تاریخی، گردشگری و پروژهای مهم شهری منطقه 20 گفت: طرح های بهسازی پیرامون حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع)، پهنه صنعتی شمال ری و طرح گردشگری و تاریخی شهرری از اهمیت بسزایی برخوردار است که مراحل عملیاتی شدن هر 3 طرح به موازات هم پیش خواهد رفت.

گلپایگانی با اشاره به اینکه هر 3 طرح در اولویت شهرداری تهران قرار می گیرد، افزود: فعال شدن محدوده تاریخی شهرری و موضوع کارخانه سیمان ری به عنوان پهنه فرهنگی گردشگری در اولویت اول کاری است چرا که کاملا منطبق با اهداف و پروژه هایی است که شهردار تهران قصد دارد در دوره مدیریت جدید به نتیجه برساند.

وی هر یک از این فرصت ها را فضای مناسبی برای ایجاد کسب و کار سالم و پایدار در محدوده های تاریخی، گردشگری و طبیعت گردی برشمرد و افزود: در سالیان گذشته پروژه های زیادی در محدوده شهرری مورد بررسی و مطالعه قرار گرفته است که بخشی از آن انجام و بخشی دیگر هنوز به نتیجه نرسیده است که ما وظیفه داریم تا با راهبردهای عملیاتی و علمی بخش های نیمه کاره و معطل را فعال کنیم.

گلپایگانی با اشاره به اینکه سه رکن محدوده تاریخی، صنعتی و زیارتی شهرری ظرفیت های مناسبی برای توسعه پایدار هستند، گفت: با هماهنگی مراکز قانونی که مسئولیت تصویب طرح های شهری را برعهده دارند به دنبال رفع مسائل شهرری با سرعت و شتاب بیشتری خواهیم بود.

ارسال نظرات