خبرهای داغ:
مسئول سیاسی پایگاه شهید همت بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی شاهرود گفت: آقای رییس جمهور این منتقدین نیستند که از جیب دولت هزینه میکنند بلکه این دولت است که با دست اندازی در جیب مردم در پی حل مشکلاتش است.
کد خبر: ۹۰۹۰۵۰۸
|
۲۵ آذر ۱۳۹۷ - ۲۲:۱۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، سید محمدرضا احمدی مسئول سیاسی پایگاه شهید همت بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی شاهرود پیش از خطبه‌های نماز جمعه این هفته این شهر در سخنانی اظهار کرد: شیطان وعده می‌دهد و عمل نمیکند، تجربه‌ای که به عینه در ماجرای برجام و همه تعاملاتی که با غرب و آمریکا داشتیم بدست آوردیم و مشاهده کردیم که در روابط بین الملل سازش بیشتر از ایستادگی برای ما هزینه دارد.
وی افزود: جمهوری اسلامی که خود را داعیه دار و زمینه ساز حکومت مهدوی میداند چگونه میتواند به شیطان بزرگ لبخند بزند؟
آقای روحانی با تکیه بر تجربیات و شناخت دشمن، چه تضمینی وجود دارد که پس از تصویب لوایح مربوط به FATF دچار فروپاشی اقتصادی ونظامی نشویم؟
احمدی خاطر نشان کرد: مگر درباره برجام آقای ظریف نگفت امضای کری تضمین است؟ مگر شما نبودید که میگفتید بلافاصله بعد از اجرای برجام تحریم‌های هسته‌ای لغو خواهد شد؟
وی تاکید کرد: آقای رییس جمهور این منتقدین نیستند که از جیب دولت هزینه میکنند بلکه این دولت است که با دست اندازی در جیب مردم در پی حل مشکلاتش است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها