نماینده ولی فقیه در استان البرز گفت : تبلیغات در حوزه زکات باید با همت مضاعف همه دستگاه های متولی و با شیوه های نوین و بروز در جامعه انجام شود .
کد خبر: ۹۰۹۰۵۰۴
|
۲۵ آذر ۱۳۹۷ - ۲۲:۰۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، آیت الله حسینی همدانی ، در جلسه شورای زکات استان البرز ، گفت : این امر می تواند نقشی مهم در آشنایی مردم با اثرات ارزشمند این فریضه الهی داشته باشد .

جمع آوری 10 میلیارد تومان زکات در استان البرز + فیلم

وی با تاکید بر مدیریت وجوهات جمع آوری شده در حوزه زکات اضافه کرد : نکته مهم در مدیریت حوزه زکات مشخص شدن  مقصد زکات است .

نماینده ولی فقیه در استان البرز افزود : اگر تجمل گرایی در جامعه گسترش یابد و افراد زکات خود را پرداخت نکنند، مسیر زندگی جامعه تغییر می کند و این موضوع آسیبی جدی برای توسعه کشور محسوب می شود.

امام جمعه کرج گفت: زکات راهکاری برای گسترش جامعه اسلامی است و اگر طاغوت در کشور حاکمیت یابد ، زکات کارآیی خود را از دست خواهد داد .

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان نیز در این جلسه ، با اشاره به توجه جدی البرزی ها به پرداخت زکات ، گفت :   در 8 ماه گذشته حدود 10 میلیارد تومان زکات در سطح استان البرز جمع آوری شده است.

محمدی فر افزود: ساکنان مناطق 1 و 2 کرج و  شهرستان ساوجبلاغ ، در یک سال گذشته  بیشترین  میزان پرداخت زکات را به خود اختصاص داده اند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها