خبرهای داغ:
حجت الاسلام معبودی اظهار کرد: دشمنان استکبار خوی ما تصور می کردند با انواع فشار اقتصادی می توانند ما را به زانو در آورند و مردم را بشورانند، امروز برای آنها هم روشن شده است که این فشار ها و تحریم ها آنان را به سرمنزل مقصود نمی رساند.
کد خبر: ۹۰۹۰۳۷۹
|
۲۵ آذر ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۳

"ملّت بیدار است. مسئولین هم مشغولند؛ کار میکنند، تلاش میکنند؛ البتّه بیشتر باید تلاش کنند. من هم به ملّت عزیزمان عرض میکنم این بیداری را حفظ کنید؛ اینکه اینها گفتند در سال ۹۷ ما چنین میکنیم، چنان میکنیم، و نقشه‌هایی را برای جمهوری اسلامی ابراز کردند -یعنی در واقع نقشه‌شان لو رفت- این ممکن است فریب باشد؛ ممکن است جنجال را برای سال ۹۷ بکنند، نقشه را برای سال ۹۸ بکشند"
اینها بخشی از بیانات مهم رهبر معظم انقلاب در دیدار با جمعی از خانواده‌های شهدا بود که توجهات ویژه ای را برانگیخت و بار دیگر راهنمایی بود برای ادامه راه انقلاب اسلامی!
در خصوص این بیانات رهبر انقلاب، حجت الاسلام علی معبودی مسوول نمایندگی ولی فقیه سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج اظهار کرد: مقام معظم رهبری در طول مدت ولایتشان بارها با نشان دادن نقطه دشمنی ها و پیشبینی قضایای مختلف به صورت صحیح جامعه را از ابتلا به انواع خطرات نجات داده اند.
وی ادامه داد: اینکه رهبر انقلاب به صورت ویژه به سال 98 اشاره می کنندوو در این خصوص نکاتی را ارائه می دهدن، میزان اهمیت و هوشیاری در برابر هر گونه رخ دادی را می طلبد.
مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قزوین تصریح کرد: دشمنان استکبار خوی ما تصور می کردند با انواع فشار اقتصادی می توانند ما را به زانو در آورند و مردم را بشورانند، امروز برای آنها هم روشن شده است که این فشار ها و تحریم ها آنان را به سرمنزل مقصود نمی رساند.
معبودی اذعان کرد: بعد از این شکست باید بدانیم که آنان آرام نمی نشینند و به دنبال سایر توطئه ها هستند ولی ممکن است این توطئه پیچیدگی های بیشتری نسبت به سایر روش ها داشته باشد.
وی تاکید کرد: در سال آینده منتظر انتخابات مجلس شورای اسلامی هستیم و هرزمانی که ما انتخاباتی در پیش رو داشته ایم دشمنان ما هم بیکار نبوده اند و با تمام توان به خصوص توان رسانه سعی در تخریب و یا بهره برداری حداکثری از این اتفاق بوده اند، بعید نیست که در سال 98 فشار های امنیتی، روانی، اقتصادی و رسانه ای به ما تحمیل شود، لذا باید در برابر همه آنها آماده باشیم.
مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین در خاتمه گفت: رفتار و عملکرد ما باید به گونه ای باشد که دشمن بداند ما آگاهیم، خواص ما در این زمینه خصوصا باید با دقت بیشتری عمل کنند و سخنی نگویند و یا عملی نداشته باشند که دشمن زخم خورده بتواند از آن به نفع خود استفاده کند.

1004/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها