خبرهای داغ:
سرپرست استانداری قم گفت:مدیران دستگاه‌های مختلف استان قم باید حضور بیشتری در روستا‌های استان داشته باشند، البته این حضور نباید تنها منحصر به دهه فجر باشد.
کد خبر: ۹۰۹۰۳۳۶
|
۲۴ آذر ۱۳۹۷ - ۲۰:۰۹
حضور مدیران در روستا‌ها به دهه فجر خلاصه نشود
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، سید محمد رضا هاشمی عصر امروز در جلسه ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در استان قم در سالن جلسات امام جواد (ع) استانداری با اشاره به لزوم حضور مدیران استان قم در شهر‌های تابعه قم اظهار کرد: مدیران دستگاه‌های مختلف استان باید علاوه بر نماز جمعه شهر قم در نماز جمعه شهر‌های تابعه قم حضور پیدا کنند تا مردم دیدار چهره به چهره با این مدیران داشته باشند.

وی ادامه داد: مدیران دستگاه‌های مختلف استان قم باید حضور بیشتری در روستا‌های استان داشته باشند، البته این حضور نباید تنها منحصر به دهه فجر باشد و باید در طول سال استمرار پیدا کند.

سرپرست استانداری قم افزود: مدیران دستگاه‌های استان باید تعامل خوبی را با صدا و سیما و رسانه‌های استان داشته باشند تا به بیان عملکرد خود بپردازند، همه مدیران باید در زمینه بیان عملکرد نظام جمهوری اسلامی در استان پای کار بیایند تا به مردم امید بخشی شود.

هاشمی فضای مجازی را یک فرصت طلایی دانست و تصریح کرد: باید دستگاه‌های استان قم خدماتی که می‌توانند به مردم به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب به رایگان ارائه بدهند، اعلام کنند.

وی ادامه داد: پذیرفتنی نیست که برخی از مدیران دستگاه‌های استان قم در جلسات سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی حضور پیدا نکنند، قم خاستگاه انقلاب اسلامی است و باید عملکرد ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب در این استان در کشور نمونه باشد.

سرپرست استانداری قم افزود: انقلاب اسلامی کار‌های عظیمی انجام داده است و کشورمان پیشرفت خوبی را در زمینه علم و فناوری داشت، این عملکرد با تحمیل وجود جنگ تحمیلی به ایران و توطئه‌های دشمن است.

هاشمی با اشاره به برگزاری نمایشگاه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در استان قم اظهار کرد: باید این نمایشگاه به گونه‌ای برگزار شود که مردم در آن به صورت گسترده حضور پیدا کنند و در این خصوص باید مکان مناسبی برای نمایشگاه درنظر گرفته شود.

وی ادامه داد: باید کمیته‌های ستاد بزرگداشت پیروزی انقلاب اسلامی به صورت هفتگی به این ستاد گزارش بدهند تا شاهد یک کار ماندگار برای بزرگداشت پیروزی انقلاب اسلامی در استان قم باشیم.

سرپرست استانداری قم خاطرنشان کرد: اعتماد مردم بالاترین سرمایه نظام جمهوری اسلامی است و دشمنان به دنبال پمپاژ ناامیدی به جامعه هستند به همین دلیل باید به دنبال افزایش سرمایه اجتماعی نظام اسلامی باشیم.
ارسال نظرات
پر بیننده ها