معاون سرمایه‌ انسانی بسیج اساتید استان اصفهان

امروز کشور در هر زمینه‌ای متخصصان لازم را در اختیار دارد

معاون سرمایه‌ انسانی بسیج اساتید استان اصفهان گفت: امروز در هر زمینه‌ای کشورمان متخصصان لازم را در اختیار دارد.
کد خبر: ۹۰۹۰۳۲۵
|
۲۵ آذر ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۲

به گزارش سرویس اساتید خبرگزاری بسیج، و به نقل از خبرگزاری آنا از فلاورجان، بیژن شمس در جلسه‌ای که با حضور دانشجویان، استادان و مدیران دانشگاه آزاد اسلامی واحد فلاورجان تشکیل شد گفت: امروز دانشجویان با سلاح علم و تقوی آن‌چنان بصیرت، آگاهی، دشمن‌شناسی و بنیه علمی قوی پیدا کرده‌اند که در هر زمینه‌ای کشورمان متخصصان لازم را در اختیار دارد.

وی افزود: بر اساس تعالیم اسلام ناامیدی از رحمت خداوند هیچ جایگاهی ندارد و برای همین ‌به‌رغم سختی‌ها باید با نگاه متفکرانه و پدیدارشناسانه به جهان خلقت، بدانیم از نعمت‌های فراوانی که خداوند برای بشریت خلق فرموده چطور استفاده کنیم و بهره ببریم.

معاون سرمایه انسانی بسیج اساتید دانشگاه‌های استان اصفهان بیان کرد: امروز جوانان کشور با وجود همه مشکلات طلایه‌دار رشد و پیشرفت جهانی هستند و در حوزه‌های مختلف علوم به پیشرفت‌های خیره‌کننده‌ای از علم و دانش دسترسی پیدا کرده‌اند.

شمس خاطرنشان کرد: همان جوان‌هایی که در طول سال‌های گذشته توانسته‌اند علم نانو کشور را به مقام دوم جهانی برسانند و رتبه علمی کشور را از ۶۸ در دوران اول انقلاب به رتبه ۱۷ ارتقا دهند، امروز نیز در همه حوزه‌ها پیشگام بوده و ما انتظار داریم مانند گذشته به‌عنوان یک بازوی کارآمد در راستای حل معضلات اجتماعی تلاش کنند.

شهلا روزبهانی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد فلاورجان نیز در این مراسم با تبریک روز دانشجو به دانشجویان بیان کرد: یاد و خاطره و فداکاری‌های شهدای دانشجو هیچ‌گاه از خاطر مردم شریف و جوانان این مرز و بوم پاک نخواهد شد.

منبع: روابط عمومی سازمان بسیج اساتید استان اصفهان

 

 
ارسال نظرات