خبرهای داغ:
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی خبر داد
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی گفت: 13 کارگروه تخصصی و 13کارگروه اجرایی در دو بعد احصاء دستاوردها و برنامه های به ویژه در دهه فجر کار می کنند.
کد خبر: ۹۰۹۰۳۰۶
|
۲۵ آذر ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، حجت الاسلام احمد ملایی صبح امروز یکشنبه در جلسه شورای سیاستگذاری و راهبری چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی که با حضور آیت الله عبادی نماینده ولی فقیه در استان و دکتر عابدی معاون استاندار برگزار شد اظهار داشت: ستاد از تیرماه آغاز بکار کرد و 13 کارگروه تخصصی با این عنوان  که در دو بعد احصاء دستاوردها و برنامه های  به ویژه در دهه فجر کار کنند تشکیل شدند.

وی عنوان داشت: اقدامات بسیار خوب و شایسته ای در این مدت رقم خورده است و متعاقباً برای اجرای برنامه ها در دهه فجر  13 کارگروه اجرایی تشکیل شد که اختصاصاً برنامه های اجرایی دهه فجر را انجام دهند و 26 کارگروه فعال و در 26 منطقه ستاد فعال است.

ملایی ادامه داد: تعدادی از کارگروه های تخصصی که برنامه های ویژه داشتند ارسال برنامه و دستاورد داشتند و مابقی در تدارک کار هستند.

وی با تأکید بر اینکه دستاوردها مبنای برنامه ریزی و تولید محتواست افزود: خیلی برنامه ها در حال انجام است اما تمرکز برنامه ها در دهه فجر است .

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گفت: تشکیل ستادها و کارگروه ها در شهرستان ها انجام شده و همایش هایی برای تجهیز فعالین و مؤثرین که از دستاوردهای انقلاب دفاع کنند برگزار شد که همه کارگروه ها دست به دست هم دادند که 26مرحله محتوا تولید شده است.

وی بیان داشت: درخواستی که از کارگروه ها داریم که برنامه های ویژه دهه فجر تا پایان دی ماه حتما ارسال شود و با تکفیک عمرانی و فرهنگی باشد.

ملایی با بیان اینکه همزمان در تمام کشور کارگروه ها  از 15 دی ماه تا 5 بهمن ماه نشست خبری برگزار می کنند افزود: کارگروه ها باید دستاوردهای انقلاب و برنامه های شاخص دهه فجر را اعلام کنند.

وی ضمن تشکر از دست اندرکاران رویداد کنگره شهدای استان گفت:همه اعضای این ستاد نیز دست اندرکار این مراسم بودند و انتظار داریم که زیرساخت های خوبی که در راستای کنگره شهدا ایجاد شده به چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب و تبیین دستاوردها اختصاص دهند.

وی از برگزاری همایش ستاد چهلمین سالگرد با حضور فرمانداران، فرماندهان سپاه و روئسای شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خبر داد و گفت: از نیروهای مردمی فعال و مساجد برای تبیین ابعاد مختلف  پیروزی انقلاب بهره ببریم و زمینه حضور روئسای کارگروه ها در مساجد فراهم شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها