به همت بسیج اساتید خراسان رضوی برگزار گردید
به همت بسیج اساتید خراسان رضوی بازدید اساتید بسیجی  از شرکت توزیع برق مشهد برگزار گردید.
کد خبر: ۹۰۹۰۳۰۵
|
۲۵ آذر ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۸

به گزارش سرویس اساتید خبرگزاری بسیج ، در این بازدید که از ساعت 8-14 روز شنبه  صورت پذیرفت ، ابتدا دکتر حسین زاده جانشین بسیج اساتید خراسان رضوی ضمن اشاره به رویکرد حل المسائلی بسیج اساتید، هدف از طراحی اینگونه بازدیدها را تعامل فی‌مابین دانشگاه و صنعت دانست و عنوان کرد بسیج استادان و استادان بسیجی آمادگی دارند در شناسایی و حل مسائل و چالش‌های دولت و شرکت‌های خدمتگزار جامعه، با رویکرد جهادی همکاری نمایند.


گزارش عملکرد و برنامه های پیش روی این شرکت توسط مهندس سعیدی مدیر عامل مجموعه ارائه گردید و گزارشی از اجرای زیر ساخت GIS توسط مدیر توسعه شرکت انجام پذیرفت.


در ادامه با حضور در محل انجام تعمیرات گرم 25 کیلووات، اساتید از نزدیک باروند اجرایی شدن فرآیند بدون قطع برق آشنا شدند. سپس با حضور در مرکز دیسپاچینگ هفت تیر مشهد روند جمع آوری اطلاعات و مدیریت شبکه مشهد را از نزدیک مورد بررسی وتبادل نظر قرار دادند.


بازدید از مرکز کنترل‌های هوشمند شهر و توانمندی در مدیریت در زمان‌های بحران و همچنین مدیریت 5s اجرا شده در سیستم صفی و اجرایی، آخرین قسمت از بازدید بود.


لازم به ذکر است شرکت توزیع برق مشهد با کسب عناوینی همچون رتبه نخست 5s ،کمترین میزان اتلاف شبکه ونیز رکورد کمترین میزان خاموشی درسطح کشور، این شرکت را به عنوان مدیریت کارآمد و بهره ور در سطح صنایع پیشرو در سطح کشور تبدیل نموده است.


امید است در آینده شاهد موفقیت‌های روز افزون بیشتر در همه عرصه‌ها باشیم.

 

منبع: روابط عمومی سازمان بسیج اساتید استان خراسان رضوی

ارسال نظرات