خبرهای داغ:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در یگان امنیت سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه گفت: دشمنان اعتراف کردند که ایران یک واقعیت در منطقه است و نمی توانند ایران را کنار بزنند که این نتیجه مقاومت مردم است.
کد خبر: ۹۰۹۰۳۰۲
|
۲۵ آذر ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۹

حجت الاسلام امیرحسین غلامی در یگان امنیت سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج گفت: در اوایل پیروزی انقلاب ملت ایران با دوقلوی شومی مواجه بودند که یک پای این دوقلو استبداد در داخل بود و یک پای دیگرش استکبار بود که استبداد با پیروزی انقلاب در سال 57 فرو ریخت ولی با ماندن استکبار چالش های زیادی مملکت را در بر گرفته بود که در آن زمان تفکر بسیجی حاکم بر دانشگاه و مدارس به این نتیجه رسید که ریشه فتنه در لانه جاسوسی آمریکاست و آن را تسخیر کردند.

وی افزود: دشمنان اعتراف کردند که ایران یک واقعیت در منطقه است و نمی توانند ایران را کنار بزنند که این نتیجه مقاومت ایرانیان است.

 غلامی با بیان اینکه استکبار فرو ریخت اما توطئه ها همچنان  ادامه دارد، توصیه کرد: کتاب "آمریکا و براندازی ایران" در اختیار بسیجیان قرار بگیرد، همچنین کسانی که از دوستی با آمریکا سخن می گویند را به تاریخ نامردی های آمریکا علیه ایران ارجاع دهید.

مسئول دفتر نمایندگی ولی  فقیه افزود: بسیج بزری بود که به دست امام کاشته شد و امام خامنه ای آن را آبیاری کرد و رشد داد.

وی افزود: آمریکا بیش از 36 مورد اقدام براندازی از جنگ مستقیم تا کودتا، تحریم، بایکوت و ... بر علیه ایران به کار گرفت و تمام تلاشش را کرد تا به برجام رسید.

وی با هشدار به اینکه مراقب ستون پنجم دشمن باشید، افزود: آمریکا و دشمنان به دنبال نفوذ خزنده فرهنگی هستند و سیاست دشمن ایجاد ناکارآمدی در دل جمهوری اسلامی است .

 

 

 

 

 

ارسال نظرات