فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سنندج،در این مراسم گفت:با استعانت از پروردگار منان، امروز ۱۲ فقره جهیزیه به نوعروسان تقدیم خواهیم کرد که هر کدام از این پک‌ها به ارزش ریالی ۷۵ میلیون ریال می‌باشد که با توجه به خرید عمده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، قیمت نهایی بسیار کمتر از حد بازار شده است.
کد خبر: ۹۰۹۰۲۶۱
|
۲۵ آذر ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، فرمانده سپاه ناحیه سنندج ضمن تاکید بر سنت حسنه پیامبر اسلام، افزود: ارزش جمعی پک‌های جهیزیه تهیه شده به صورت کلی بالغ بر ۹۰۰ میلیون ریال است که این پک جهیزیه شامل موارد: یک عدد یخچال، یک عدد ماشین لباس شویی، یک عدد تلویزیون ال سی دی و دو تخته فرش می‌باشد.

حسن عسکری با تاکید بر ترویج ازدواج آسان در کشور اذعان داشت: در تمامی شهرستان‌های استان کردستان نیز پک جهیزیه‌ها به ارزش ۱۵ میلیارد ریال برای کمک به نو عروسان و رفع محرومیت در استان تهیه شده است.

وی افزود: پیش ازاین طرح نیز حدود هزار بسته لوازم التحریر میان دانش آموزان سطح استان توزیع شد که ارزشی بالغ بر ۵۰۰ میلیون ریال داشت؛ که توانستیم با این کار بسیار ناچیز لبخند را میان دانش آموزان انقلابی و سرمایه‌های اجتماعی آینده‌ی این کشور ببینیم.

حسن عسکری افزود: از خیرین و معتمدین عزیز درخواست داریم که مارا در تهیه این جهیزیه‌ها یاری کرده و در انجام کار خیر از ما پیشی گیرند که به مدد خدای متعال در جهت رواج ازدواج آسان و زندگی اسلامی گام‌های موثری برداریم.

فرمانده سپاه ناحیه سنندج در پایان عنوان کرد: در دهه‌ی مبارک فجر نیز ادامه‌ی همین طرح را ادامه خواهیم داد و کمک‌های بیشتری را برای مردم شریف استان کردستان در نظر خواهیم گرفت.
 
انتهای پیام/7727
ارسال نظرات