مسابقات میانداری زورخانه‌ای کشور در بوشهر آغاز شد

نایب رئیس فدراسیون پهلوانی و زورخانه‌ای با اعلام این خبر گفت: مسابقات میانداری و رقابت‌های ۱۲گانه انفرادی و هنر مرشدی به مناسبت چهلمین فجر انقلاب اسلامی در بوشهر آغاز شد.
کد خبر: ۹۰۹۰۲۳۷
|
۲۵ آذر ۱۳۹۷ - ۰۷:۱۰

مسابقات میانداری زورخانه‌ای کشور در بوشهر آغاز شدبه گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، عبدالله سجادی صبح امروز در آغاز مسابقات میانداری زورخانه‌ای استان‌ها در بوشهر اظهار داشت: مسابقات میانداری زورخانه‌ای کشور و رقابت‌های 12 گانه انفرادی و هنر مرشدی به مناسبت چهلمین فجر انقلاب اسلامی در بوشهر آغاز شد.

وی از مشارکت ورزشکاران 17 استان در این رقابت‌ها خبر داد و بیان کر: مسابقات میانداری  و رقابت‌های 12 گانه انفرادی و هنر مرشدی به مناسبت چهلمین فجر انقلاب اسلامی با حضور 17 استان در قالب 160 ورزشکار، مربی و مرشد به مدت دو روز در سالن فجر بوشهر برگزار شده است.

 سجادی انتخاب ورزشکاران برای تیم ملی را یکی از اهداف مهم برگزاری مسابقات میانداری زورخانه‌ای  و رقابت‌های 12 گانه انفرادی و هنر مرشدی دانست و خاطر نشان کرد: این رقابت‌ها با حضور ملی پوشان این رشته برگزار شده و نفرات برتر جواز حضور در اردوی انتخابی تیم ملی را بدست می‌آورد.

نایب رئیس فدراسیون پهلوانی و زورخانه‌ای از پیشرفت استان بوشهر در دو سال گذشته خبر داد و افزود: با توجه به نتایج خوب استان بوشهر در رقابت‌های کشور برای نخستین باز میزبانی رقابت‌های کشوری به استان بوشهر واگذار شد و بهترین امکانات را برای این رقابت‌ها فراهم کردند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار