جانشین فرمانده سپاه مراغه در دوره آموزشی اعضای شورای پیشگامان بسیج دانش آموزی، گفت: پاسداری از انقلاب اسلامی یک تکلیف و رسالت است.
کد خبر: ۹۰۹۰۲۱۳
|
۲۵ آذر ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حمید ساعدی افزود: هویت واقعی جمهوری اسلامی ایران بر پایه عدالت، حفظ کرامت انسان، ایجاد برادری و  برابری و استکبار ستیزی است.

وی تبعیت محض از ولایت را اصلی ترین شاخصه انقلابیگری دانست و اظهارداشت: امنیت، اقتدار، وحدت و همدلی  و تابع ولایت بودن موجب جلوگیری از نفوذ بیگانگان به کشور می شود.

ساعدی ادامه داد: روحیه استادگی و مقاومت، ترفندها و توطئه  های دشمن را تبدیل به فرصت کرده و موجب افزایش عزت و اقتدار جامعه می شود و بهترین امنیت را برای کشورما به ارمغان آورده است.

جانشین فرمانده سپاه مراغه پاسداری از انقلاب اسلامی را یک تکلیف  دانست و گفت: در سایه ایستادگی و مقاومت، آمریکائی ها شکست های پی در پی و خورد کننده در منطقه از ایران دریافت کرده  اند بنابراین طبیعی است که از ایران عصبانی و ناراحت باشد.

وی تاکید کرد: ملت ایران بر مواضع شرافت مندانه و قدرتمندانه خود خواهد ایستاد و در مسائل مربوط به منافع ملی  هرگز عقب نشینی نخواهد کرد.
پاسداری از انقلاب اسلامی یک تکلیف و رسالت است
ساعدی فراگیر شدن ندای وحدت در جهان اسلام را یکی از اهداف  انقلاب اسلامی برشمرد و گفت: ظلم ستیزی، استکبار ستیزی، بصیرت افزایی، ارتقای معنویت و محرومیت زدایی از جمله  دستاوردهای است که به برکت  نظام  جمهوری اسلامی ایران در دنیا رواج یافته است.

وی پیروزی انقلاب اسلامی را معجزه قرن دانست و افزود: این اعجاز بزرگ قرن  با حضور مردم در صحنه های مختلف و رهبری پیامبر گونه امام(ره) و مقام معظم رهبری(مد ظله العالی) به پیروزی رسیده است و انشاءالله حکومت اسلامی جهانی را پایه گذاری خواهد کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها