سردار محمدرضا یزدی فرمانده سپاه حضرت محمد رسول‌ا...(ص) تهران بزرگ، در مراسم بزرگداشت شهدای امنیت گفت: بسیج جهان اسلام، سیلی محکمی بر گوش آمریکا است
کد خبر: ۹۰۹۰۲۰۴
|
۲۵ آذر ۱۳۹۷ - ۰۸:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از سپاه تهران بزرگ، سردار محمدرضا یزدی فرمانده سپاه حضرت محمد رسول‌ا...(ص) تهران بزرگ، در مراسم بزرگداشت شهدای امنیت که سه شنبه بیستم آذر به همت بسیج دانشجویی دانشگاه علامه طباطبایی برگزار شد، طی سخنانی اظهار داشت: بعد از دوران هشت سال دفاع مقدس دشمنان دریافتند که توان مقابله با اسلام، شیعه و ولایت فقیه را ندارند لذا بر آن شدند که تمام توان خویش را صرف توقف حرکت رو به پیشرفت جریان انقلاب اسلامی نمایند برای همین درصدد فریفتن جوانان ما از کانال تهاجم فرهنگی شدند.  

وی افزود: دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران گمان می کردند نسل جوان این کشور در حال دور شدن از فرهنگ دینی و انقلابی هستند لذا از طرق مختلف نظیر ورود فیلم های مبتذل خارجی گران قیمت بصورت رایگان از مرزهای شرقی و قاچاق مشروبات الکلی از مرزهای غربی کشور سعی در منحرف کردن نسل آینده ساز کشور داشتند. 

سردار یزدی در ادامه با تبریک روز شانزدهم آذرماه و روز دانشجو تصریح کرد: از دیگر نقشه های شوم دشمنان این بود که سعی کردند در دوران دوم خرداد آدرس غلطی را به جوانان ما بدهند تا آن ها از آرمان های بلندشان دور کنند و دانشجویان ما را از ظلم ستیزی و استکبار ستیزی تهی نمایند و علم و فرهنگ را در جامعه به انزوا بکشند غافل از اینکه چراغ پر فروغ علم و دانش و فرهنگ نه تنها فروکش نکرد بلکه روز به روز بر پیشرفت های علمی کشور افزوده شد و نهایتا دشمن با دست خود مسیری را ایجاد کرد که بسیج جهان اسلام در سراسر جهان شکل گرفت. 

وی عنوان کرد: در این سالهای اخیر بخصوص در جریان مداخلات دشمن در کشور سوریه، این کشور به بهانه ی کمک به مردم سوری مورد تهاجم دشمنان خارجی قرار گرفت و خسارت بسیار زیادی را متحمل شد. این در حالی است که آن ها فکر می کردند جوانان این کشور خالی از اندیشه ی انقلابی گری هستند ولیکن بسیج جهان اسلام بار دیگر خود را در سوریه نمایان کرد و جوانان غیور سوری با شکست حرکت ددمنشانه ی دشمنان در کشورشان، سیلی محکمی را بر گوش آمریکا و عمال آن نشاندند.   

فرمانده سپاه تهران بزرگ گفت: از دیگر مصادیق شکست دشمن، دستگیری ملوانان انگلیسی در سال 1385 در اروند رود بود یا اینکه بعد از گذشت حدود 10 سال از این واقعه، بار دیگر دو قایق آمریکایی در خلیج فارس توقیف شدند که هزاران دلار ارزش تجهیزات آن ها بود. عکس العمل سربازان (مجهز به تجهیزات آنچنانی آن ها) در زمان دستگیری، چیزی غیر از گریه و التماس نبود در حالی که جوانان مومن و انقلابی ما نظیر شهید حججی ها، در هنگام اسارت به دست داعشی ها خم به ابرو نیاوردند و حسرت قطره ی اشکی را بر دل سیاه دشمن گذاشتند. 

سردار یزدی با بیان اینکه دشمن می‌خواست ایران را هم شبیه سوریه کند، تصریح کرد: در زمستان سال گذشته خود فروختگان داخلی با کمک پول‌های منافقین و عربستان سعودی که در ظاهر دم از حقوق کودک می زنند ولی در عمل چراغ سبز به عربستان نشان می دهند تا کودکان یمنی را به قتل برسانند، بلوایی را در کشور به راه انداختند و تصمیم داشتند تهران را نیز مانند دمشق، بغداد و صنعا کنند. در همین راستا، دشمن می‌خواست به واسطه ی جمعی از اراذل و اوباش، تهران را به آشوب بکشد اما امثال شهید حدادیان‌ها وارد میدان شدند و جلوی نقشه‌های شوم دشمن را گرفتند.

سردار یزدی در پایان با بیان اینکه جوانان ما با از خودگذشتگی راه شهیدان را ادامه خواهند داد، گفت: کشور ما امروز در شرایط بسیار حساسی به سر می برد چرا که دشمن برای اینکه مقابل ما بایستد از هیچ‌ اقدامی فروگذار نمی‌کند و به هیچ‌ معاهده ی بین‌المللی پایبند نیست اما در مقابل ما با جوانانی روبرو هستیم که به تعبیر مقام معظم رهبری «مدظله العالی»، بهتر از جوانان اول انقلاب هستند و بدانید که مشکلات کشور به مدد الهی به دست جوانان و خود مردم حل خواهد شد. 

 

ارسال نظرات