نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان گفت: دشمن با استفاده از اهرم‌های رسانه‌‌ای خود درصدد نفوذ به خانه‌های مردم و تضعیف ارزش‌های انقلاب اسلامی است.
کد خبر: ۹۰۹۰۲۰۳
|
۲۵ آذر ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از رشت،‌ آیت‌الله رسول فلاحتی امروز در مراسم اهدای احکام فرماندهان و اعضای گردان فرهنگی عمار سپاه قدس گیلان اظهار داشت: دشمن امروزه با تغییر رویه تمام قوای خود را جهت تضعیف ارزش‌های انقلاب اسلامی در حوزه جنگ نرم به کار بسته‌ است.

نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان با بیان اینکه دشمن به جای جنگ سخت جنگ نرم را در اولویت اقدامات خود قرار داده است عنوان کرد: در شرایط جنگ نرم دشمن با تمام ابزارها و اهرم‌های خود به مقابله با ملت‌ ایران اسلامی و انقلاب برخواسته و به خانه‌های مردم نفوذ کرده است.

امام جمعه رشت با تأکید بر اینکه فعالیت‌ها و اقدامات گردان عمار در مسیر تبیین ارزش‌های انقلاب اسلامی باید گسترش پیدا کند تصریح کرد: مقام معظم رهبری در بیانات خود در جمع خانواده‌های شهدا موضوعات بسیار مهی را از جمله فتنه‌گری دشمن در سال 98 متذکر شدند.

وی فعالیت‌هایی که در راستای مقابله با تهدیدات جنگ نرم دشمن انجام می‌شود را فراتر از اقدامات جنگ سخت در دوران دفاع مقدس دانست و افزود: با عنایات خداوند متعال و با روشنگری‌های رهبر فرزانه انقلاب اسلامی ‌ امروز مردم، طلاب و روحانیون از همیشه بصیرتر هستند.

آیت‌الله فلاحتی بهره‌گرفتن طلاب و روحانیون از دانش‌ و اطلاعات روز جهانی را مورد تأکید قرار داد و ابراز داشت:‌ با توجه به وضعیت و شرایط حساسی که همواره انقلاب اسلامی با آن مواجه بوده است طلاب و روحانیون کشور باید در مسائل سیاسی و اجتماعی حضور فعالی داشته باشند.

نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان به اهمیت توجه به کودکان و نوجوانان و لزوم آموزش از سنین پایه اشاره کرد و اظهار داشت: طلاب و روحانیون با فراگیری علوم و دانش‌های روز دنیا می‌توانند مسائل و موضوعات مختلف را به نحو شایسته‌ای‌ به کودکان و نوجوانان انتقال دهند.

امام جمعه رشت ایجاد جاذبه و انجام یکسری فعالیت‌ها برای جذب بیشتر نوجوانان و جوانان به محیط مساجد را متذکر شد و خاطرنشان کرد: برای تحقق این هدف مهم می‌توان با طرح‌ریزی برنامه‌هایی گام‌های مؤثری در مسیر تربیت اسلامی و رشد اخلاقی نوجوانان و جوانان اقدام کرد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه قدس گیلان نیز در این جلسه با بیان اینگه گردان عمار انسجام‌بخش فعالیت طلاب و روحانیون گیلانی است افزود:‌ روحانیون و طلاب گیلانی در حوزه‌هایی نظیر فعالیت انقلابی، برنامه‌های دینی، مذهبی و سیاسی همواره حضور فعالی دارند.

حجت الاسلام والمسلمین غلامحسن تسخیری تشکیل گردان عمار طلاب و روحانیون گیلانی را مورد تأکید قرار داد و اظهار داشت:‌ در نظر داریم پس از انسجام‌بخشی و تقویت فعالیت‌های گردان عمار برادران روحانی مقدمات تشکیل گردان عمار ویژه خواهران را نیز در آینده نزدیک فراهم کنیم.

وی فعالیت‌های گردان عمار را در مسیر فرمایشات مقام معظم رهبری و به مثابه آتش به اختیار بودن اعلام کرد و ابراز داشت: در گردان عمار مجموعه‌ای از طلاب و روحانیون دلسوز و انقلابی گیلان جهت تبیین ارزش‌های انقلاب اسلامی و اطاعت از راه امام راحل و فرمایشات مقام معظم رهبری حضور دارند.

به گزارش تسنیم، گردان فرهنگی عمار متشکل از طلاب و روحانیون با حضور آیت الله فلاحتی در استان گیلان تشکیل و حجت الاسلام سیدجواد سلیمانی امام جمعه لنگرود نیز طی حکمی به عنوان فرمانده گردان عمار طلاب و روحانیون سپاه قدس گیلان منصوب شد.

انتهای پیام

ارسال نظرات