خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کاشان با بیان اینکه باید عموم مردم ‌از پیشرفت‌های صنعت هسته‌ای آگاه شوند، گفت: پیشرفت‌های هسته ای ایران در زمینه پزشکی ستودنی است.
کد خبر: ۹۰۹۰۱۸۲
|
۲۵ آذر ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۳

به گزارش خبر گزاری بسیج ازکاشان ، سرهنگ مرتضی عمو مهدی در دیدار از  چهل و پنجمین نمایشگاه تخصصی دستاوردهای صنعت هسته‌ای در دانشگاه کاشان اظهار داشت: برپایی نمایشگاه با هدف اطلاع‌رسانی عمومی از دستاوردهای هسته‌ای‌ کشور کاری به جا، پسندیده و ضروری است.

 فرمانده سپاه کاشان با تاکید بر اینکه مسئولان سازمان انرژی اتمی باید عموم مردم را از پیشرفت‌های هسته ای کشور آگاه کنند، افزود : جوانان برومند وقتی از دستاوردهای هسته ای دانشمندان مطلع شوند، قطعا متوجه خواهند شد که چرا دشمن مصر و پیگیر است تا با وارد کردن فشارها این ظرفیت و قدرت را از ما بگیرد.

عمو مهدی گفت: نسل جوان به خصوص دانشجویان باید متوجه  شوند که چه اقدامات مهمی در صنعت هسته‌ای صورت گرفته است و علت حساسیت و دشمنی استکبار و صهیونیست‌ها با جمهوری اسلامی بر سر چیست؟

فرمانده سپاه کاشان، به تعبیر قرآن، علم را بهترین ابزار برای مبارزه با دشمن دانست و افزود: ملتی که به سلاح علم مسلح باشد می تواند از منافع خودش به خوبی دفاع کند و به درجه خودکفایی برسد.

 وی با تاکید براینکه انرژی هسته‌ای  کشور  ایران در  قسمت تولید سوخت و دارو  درمان پیشرفت‌های بسیاری داشته ‌و برخلاف برخی کشورها در اختیار و به نفع بشر هدایت می‌شود نه  اینکه برای  ضد بشریت  ساخته شود.

عمو مهدی یاد آور شد: انقلاب اسلامی ایران در دوران 40 سال دستاوردهای بسیاری از جمله معنوی و مادی داشته ‌که پیشرفت هسته‌ای  یکی از  آنها بوده است.

وی  استفاده از انرژی هسته‌ای به جای دیگر انرژی‌ها را بدون  آلاینده دانست و گفت‌: رشد  در این قسمت و جایگزین کردن ماشین‌های برقی به جای بنزینی کمک  قابل توجهی به کشور خواهد کرد.

عمو مهدی  تاکید کرد‌: انرژی هسته‌ای  در زمینه‌های پزشکی و کشاورزی پیشرفت چشمگیری داشته است.

‌چهل و پنجمین نمایشگاه تخصصی دستاوردهای هسته ای در دانشگاه کاشان از روزهای 17 تا 21 آذر از ساعت 9 تا 12.30 و 14 تا 17  دایر است‌ و اساتید و دانشجویان استان اصفهان می‌توانند از این نمایشگاه بازدید کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها