یک فعال فرهنگی و رسانه ای با بیان اینکه اردوهای راهیان نور ظرفیت و بستر مهمی برای معرفی و سیره شهدا به عنوان الگو در عرصه جنگ نرم است، اظهارداشت: توجه به ذائقه مخاطبان جوان در اردوهای راهیان نور در ترویج فرهنگ ارزشی شهادت، مهم و تاثیرگذار است.
کد خبر: ۹۰۹۰۱۷۱
|
۲۵ آذر ۱۳۹۷ - ۰۸:۱۰

میرحامد یحیوی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، افزود: شهدا به تاسی از مکتب امام حسین(ع) در مسیر عاشورا حرکت کردند و نهضت عاشورا بستر مناسبی برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در بین مردم به خصوص جوانان است.

وی جایگاه ایثار و شهادت را در فرهنگ اسلامی مان مهم خواند و اظهار داشت: در این فرهنگ شهدا روحیه خودباوری، مسئولیت پذیری، اتحاد و اخلاص را معنا کردند و در راهیان نور نیز همین ویژگی ها را بسیار می توان دید.

یحیوی ادامه داد: طراحی بسته های فرهنگی با شکل و شمایل ویژه و خاص، استفاده از روحانیان و طلاب جوان در بین آن ها در طول برگزاری اردو و همچنین استفاده از راویان جوان و راویان دانشجو در کنار راویان و یادگارهای دفاع مقدس می تواند بازخورد خوبی داشته باشد.

این فعال فرهنگی راهیان نور، تاکید کرد: راهیان نور بستر مناسبی برای پیوند نسل های سوم و چهارم انقلاب با آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی و شهدا ایجاد کرده چنانکه دانش آموزان و دانشجویان با حضور در مناطق و یادمان های راهیان نور از نزدیک شاهد عظمت حماسه دوران دفاع مقدس و ایثار شهدا می شوند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها