مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه کمیجان مطرح کرد:

امام حسن عسگری (ع) در تحکیم بنیاد اعتقادی شیعه نقش اساسی داشته اند/سیره و روش امام در جامعه الگوسازی شود

حجت الاسلام رفیعی گفت:امام حسن عسگری (ع) یکی از جلوه‌های ارزشمند حجت حق در هدایت امت به سمت سعادت معنوی و اخروی بوده تا بتوانند با گذر از سختی‌ها و مصائب روزگار به جایگاه برتری دست پیدا کنند.
کد خبر: ۹۰۹۰۱۲۸
|
۲۴ آذر ۱۳۹۷ - ۲۱:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی از کمیجان؛حجت الاسلام سیدحسن رفیعی به مناسبت ولادت امام حسن عسگری (ع) در جمع پاسداران وسربازان وظیفه این ناحیه گفت:امام حسن عسگری(ع) با دانش و فضل خود خویشتندار همه بود و از نظر علم دانش در جایگاهی بس بالا و برتر از همه زمان خودش قرار داشت .

وی افزود: از وظایف امام، امامت و هدایت است چرا که امام در جایگاه هدایتی قرار دارد و یکی از وظایف و رسالت های امام حفظ دین است که اجازه نمی دهد دین دچار انحراف شود و باید آن را به سلامت حفظ و به نسل های بعدی منتقل کند

حجت الاسلام رفیعی گفت: تعقیب و مراقبت از امام هادی (ع) و امام حسن عسگری (ع) به قدری بود که آنان را در میان لشکریان جای داده بودند و به همین دلیل این دو را «عسکریین» لقب داده‌اند.

وی عنوان کرد:با توجه به اینکه در آن زمان در افکار منحرف وجود داشت امام از این مسائل منحرف جلوگیری و با آن مبارزه می کرد و عالمانه آنها را هدایت می کرد

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه کمیجان بیان کرد:امام حسن عسگری(ع) با دانش و فضل خود خویشتندار همه بود و در زهد و عبادت و اخلاق پسندیده در بین همگان بهترین بود و از نظر علم دانش در جایگاهی بس بالا و برتر از همه زمان خودش قرار داشت .

وی خاطرنشان کرد:هدف والای امام بزرگوار توحید، نشر آثار معارف الهی جد بزرگوارش است که همه ما مسلمانان در این راستا زندگی می کنند و نسبت به ایم مهم باید گام برداریم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات