مدیرکل صدا و سیما لرستان از پردازش رسانه‌ای زکات در بیش از یک‌هزار دقیقه توسط این سازمان طی ۹ ماهه امسال خبر داد و گفت: این پردازش در حوزه‌های صدا، سیما، خبر و فضای مجازی بوده است.
کد خبر: ۹۰۹۰۱۱۶
|
۲۴ آذر ۱۳۹۷ - ۲۰:۱۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، محمد بازوند امروز در جلسه شورای زکات لرستان در تشریح فعالیت‌های کمیته تبلیغات و اطلاع‌رسانی در حوزه زکات اظهار کرد: اداره‌کل ارشاد و همچنین تبلیغات اسلامی استان در این زمینه با صدا و سیما همکاری داشتند.

وی خاطرنشان کرد: امسال در حوزه رسانه و در برنامه‌های مختلفی از جمله «سلام آبادی»، «ماه مهربانی»، «به‌سوی معبود» و «شوق بندگی» به موضوع زکات پرداخته شد.

مدیرکل صدا و سیما لرستان با اشاره به پردازش رسانه‌ای 480 دقیقه‌ای در حوزه صدا بیان داشت: این میزان پخش برای برنامه‌های تلویزیونی 220 دقیقه از ابتدای امسال تاکنون بوده است.

بازوند تصریح کرد: همچنین از ابتدای سال تاکنون 10 برنامه تلویزیونی به فرایند اجرایی زکات توسط کارشناسان مجرب پرداخته، ضمن اینکه بخش‌های مرتبط با زکات جلسات تفسیر قرآن نماینده ولی‌فقیه در استان نیز به‌منظور تبلیغ این فریضه الهی از صدا و سیما لرستان پخش شده است.

وی با اشاره به ترویج موضوع زکات در برنامه «طلایه‌داران تبلیغ» در ماه محرم و صفر امسال افزود: در برنامه‌های «گلستانه»، «شهر عاشقی» و «میعادگاه عاشقان» تلاش کردیم پردازش رسانه‌ای را در ارتباط با زکات داشته باشیم.

مدیرکل صدا و سیما لرستان از پردازش رسانه‌ای زکات در بیش از یک‌هزار دقیقه توسط این سازمان طی 9 ماهه امسال خبر داد و گفت: این پردازش در حوزه‌های صدا، سیما، خبر و فضای مجازی بوده است.

بازوند به نشر 25 خبر و 200 دقیقه بازنشر محتوای تصویری در فضای مجازی استان اشاره کرد و گفت: همچنین امسال توانستیم 10 نفر از زکات‌دهندگان نمونه استان را به مردم معرفی کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات