رئیس جهادکشاورزی لرستان با اشاره به برگزاری همایش‌هایی در راستای تأثیر زکات بر اقتصاد و امنیت غذایی مردم گفت: تاکنون توانسته‌ایم به صورت شبکه‌ای ۱۳ هزار و ۲۸۸ نفر از بهره‌برداران استان را در خصوص زکات آموزش دهیم.
کد خبر: ۹۰۹۰۱۱۵
|
۲۴ آذر ۱۳۹۷ - ۲۰:۰۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، عبدالرضا بازدار امروز در جلسه شورای زکات لرستان اظهار کرد: طی هشت ماهه امسال در جهادکشاورزی استان 3 جلسه برگزار شده، ضمن اینکه 70 کمیته شهرستانی نیز در خصوص زکات و نحوه جمع‌آوری آن تشکیل گردیده است.

وی خاطرنشان کرد: در استان 57 مرکز خدمات جهادکشاورزی داریم که 430 کارشناس پهنه در این مراکز حضور دارند.

رئیس جهادکشاورزی لرستان با اشاره به برگزاری همایش‌هایی در راستای تأثیر زکات بر اقتصاد و امنیت غذایی مردم بیان داشت: تاکنون توانسته‌ایم به صورت شبکه‌ای 13 هزار و 288 نفر از بهره‌برداران را در خصوص زکات آموزش دهیم.

بازدار همچنین از چاپ 42 بنر آموزشی و توزیع 16 هزار بروشور تبلیغاتی به‌منظور ترویج فرهنگ زکات در بین بهره‌برداران خبر داد.

وی ادامه داد: 51 مرکز خرید محصول در استان فعال بوده که در تمامی آن‌ها عامل کمیته‌امداد حضور داشته و به تبلیغ زکات پرداخته است.

رئیس جهادکشاورزی لرستان بر ضرورت فعال‌سازی شوراهای اسلامی بخش‌ها و همچنین اصناف در زمینه تبلیغ و جمع‌آوری زکات تأکید کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات