قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی:

تمام جناح‌ها به دور از حاشیه‌سازی برای حفظ آرمان‌های انقلاب اسلامی متحد شوند

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور گفت: برای رفع مشکلات و حفظ آرمان‌های انقلاب اسلامی ، تمام جناح‌های سیاسی کشور به دور از حاشیه‌سازی باید متحد شوند.
کد خبر: ۹۰۹۰۰۹۷
|
۲۴ آذر ۱۳۹۷ - ۱۹:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، نصرت الله لطفی قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور در نشست ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی استان البرز اظهار داشت: پرهیز از حاشیه سازی و قرار گرفتن تمام جناح ها در کنار یکدیگر برای حفظ آرمان های انقلاب اسلامی از ضرورت ها است.

تمام جناح‌ها به دور از حاشیه‌سازی برای حفظ آرمان‌های انقلاب اسلامی متحد شوند

وی افزود: اگر گرانی وجود دارد باید با همراهی و همکاری به فکر حل آن بود و همه مسئولان متحد و همدل برای خدمات بیشتر به مردم تلاش کنند.

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور خاطرنشان کرد: امروز دشمنان نظام اسلامی مردم را هدف گرفته اند و از هیچ تلاشی دراین زمینه دریغ ندارند.

وی بیان داشت : انقلاب اسلامی در چهل سالگی خود به بلوغ و تکامل رسیده لیکن با یک جنگ هوشمندانه ترکیبی ازسوی نظام سلطه مواجه است.

لطفی خاطرنشان کرد: دراین شرایط حساس و درمقابل جنگ هوشمندانه ترکیبی دشمنان باید نگاهی مانند جنگ تحمیلی هشت ساله داشت .

وی اظهار داشت: دراین شرایط هر دستگاه اجرایی به دور از رویه تشریفاتی باید سنگری برای بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی باشد.

لطفی ادامه داد: امروز هرچه بیشتر باید از ظرفیت چهل سالگی انقلاب اسلامی برای مقابله با حربه های دشمن بهره ببریم.

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور گفت: انقلاب اسلامی در حالی به پیروزی رسید که هیچ یک از ابرقدرت ها در نظام 2 قطبی آن را باور نداشتند .

وی اضافه کرد: امروز دشمن هزینه های سنگینی برای رسیدن به اهداف خود صرف می کند که مهم ترین آن کاهش امید مردم و تطهیر نظام طاغوت است.

لطفی گفت: بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی نباید محدود به مناسبت ها باشد و درطول ایام مختلف سال ادامه یابد.

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی افزود: امسال باشکوه ترین مراسم را در روز ملی استکبار ستیزی داشتیم و با در پیش بودن 9دی و 22 بهمن باید تمام تمهیدات دراین زمینه پیش بینی شود.

وی یاد آورشد: آمریکا از انقلاب اسلامی سیلی خورده، بنابراین به دنبال ضربه زدن به آن است لیکن با پاسخ به شبهات و بیان دستاوردها این دشمن قسم خورده نظام اسلامی را ناکام ساخت.

لطفی اضافه کرد: امسال دهه فجر با ایام دهه فاطمیه (س) مصادف است که در این زمینه باید شئونات این ایام را رعایت کنیم .

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار