نماینده ولی‌فقیه استان البرز گفت: دشمنان نظام سعی در تخریب گذشته و ایجاد ناامیدی نسبت به آینده دارند که ارائه خدمات توسط کارگروه‌ها باید با توجه به این هدف دشمن و خنثی کردن راهبردهای او باشد.
کد خبر: ۹۰۹۰۰۹۶
|
۲۴ آذر ۱۳۹۷ - ۱۹:۱۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ،  سومین نشست شورای سیاست‌گذاری و راهبری بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی استان البرز، با حضور مدیران کارگروه‌ها، فرمانداران، ائمه جمعه استان و جناب آقای نصرت‌الله لطف، قائم‌مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور و به ریاست آیت‌الله حسینی همدانی برگزار شد.

در این جلسه نماینده ولی‌فقیه در استان البرز، ضمن تبریک ولادت امام عسکری -علیه‌السلام- و تشکر از فعالیت‌های صورت گرفته توسط کارگروه‌ها متذکر شد: دشمنان انقلاب درصدد هستند تا انقلاب به چهل‌سالگی نرسد لذا با القاء اینکه نظام ولایی و فقاهتی در اداره اجتماع توان لازم را ندارد سعی می‌کنند تا ناکارآمدی‌های موجود را به مسئله ولایت‌فقیه ربط دهند.

هدف دشمن ناامید کردن مردم نسبت به آینده است

وی در ادامه افزود: دشمنان نظام با همین هدف سعی در تخریب گذشته و ایجاد ناامیدی نسبت به آینده دارند که ارائه خدمات توسط کارگروه‌ها باید با توجه به این هدف دشمن و خنثی کردن راهبردهای او باشد.

آیت‌الله حسینی همدانی بیان رویش‌ها و نوآوری‌های انقلاب را از دیگر برنامه‌های مهم کارگروه‌ها دانست و گفت: پیشرفت‌ در علوم مختلف علمی و مهندسی ازجمله حرکت‌های روبه‌جلو در مسیر انقلاب بوده که دانشمندان ما در این عرصه‌ها باید به‌عنوان رویش‌های انقلاب به مردم معرفی شوند.

امام‌جمعه کرج از بین بردن تحریف دشمن را ازجمله رویکردهای مهم و موردتوجه مدیران کارگروه‌ها دانست و تصریح کرد: دشمن تحریف دو دوران طاغوت و انقلاب اسلامی را در دستور کار خود قرار داده که قشر جوان و نوجوان به علت کمبود اطلاعاتی کافی، هدف اصلی این تحریف‌ها هستند که خنثی کردن این هجمه‌ها باید اصلی‌ترین هدف و رویکرد متولیان قرار بگیرد.

نماینده ولی‌فقیه در استان البرز در راستای ارائه دستاوردهای انقلاب بیان ضعف‌ها را نیز مهم دانست و اظهار داشت: با توجه به اینکه دشمن کمبودها را به جامعه القا می‌کند تا اعتماد مردم را به‌نظام از بین ببرد، در مقام بیان دستاوردهای انقلاب به ضعف‌ها و عوامل آن‌هم باید اشاره کرد که این روش باعث اعتمادسازی در بین جامعه شده و نارضایتی‌های مردم را فرو خواهد نشاند.

آیت‌الله حسینی همدانی مخاطبان اصلی طرح‌ها و برنامه‌های چهل‌سالگی انقلاب را قشر خاکستری جامعه دانست و تصریح کرد: افرادی که دشمن‌روی آن‌ها برنامه‌ریزی کرده تا نظام و انقلاب را قبول نکنند، قشر خاکستری جامعه است که برنامه‌ها باید در جهت جذب آن‌ها طرح و برنامه‌ریزی‌های خاصی صورت پذیرد.

امام‌جمعه کرج بر مشارکت مردمی در جشن چهل‌سالگی انقلاب تأکید کرد و گفت: رویکرد مردمی باید هدف جلسات دولتی قرار بگیرد، مدیریت و بودجه کار به عده مسئولین دولتی باشد اما مثل ایام محرم کار باید با مشارکت مردم انجام بگیرد تا خروجی موردنظر حاصل شود.

فرمانده قرارگاه فرهنگی استان البرز بر نوآوری و فراگیر بودن فعالیت‌های مربوط به چهل‌سالگی انقلاب تأکید کرد و اظهار داشت: نوآوری در ارائه خدمات و استفاده از زبان روز، من‌جمله فضای مجازی، از عوامل جذب مخاطب است که باید به آن توجه ویژه شود.

در پایان نماینده ولی‌فقیه در استان البرز، بانوان، نسل سوم و چهارم انقلاب را مخاطبان اصلی تبلیغ و ترویج انقلاب معرفی کرد که باید نسبت به آن‌ها اهتمام ویژه‌ای صورت بگیرد.

گفتنی است جناب آقای لطفی راهبردهایی را در جهت برگزاری چهل‌سالگی انقلاب تبیین کردند و مدیران کارگروه‌ها و فرمانداران به ارائه گزارش و بیان برنامه‌های آتی با موضوعیت ۴۰ سالگی انقلاب در ایام دهه فجر پرداختند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها