جانشین رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا گفت: شهرک سینمایی هالیوود مجموعه‌ای است که اساس آن برای مقابله با اسلام توسط ۴۰ صهیونیست یهودی به وجود آمده است.
کد خبر: ۹۰۹۰۰۸۹
|
۲۴ آذر ۱۳۹۷ - ۱۸:۵۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، حجت‌الاسلام حیدر مصلحی در نخستین یادواره شهدای روحانیت مدافع حرم مشهد در سالن قدس حرم مطهر رضوی افزود: امروز عربستان میلیارد‌ها دلار هزینه می‌کند فقط برای مقابله با انقلاب اسلامی و صراحتا هم این را می‌گوید.

وی ادامه داد: مقام معظم رهبری با صراحت و روشنی بیان می‌کنند که آل‌سعود برای مقابله با اسلام به‌وجود آمده و دستگاه اطلاعاتی انگلیس با محوریت صهیونیست‌ها، آل‌سعود و وهابیت را در جزیره العرب به‌وجود آوردند.

جانشین رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا متذکر شد: شهرک سینمایی هالیوود مجموعه‌ای است که اساس آن برای مقابله با اسلام توسط ۴۰ صهیونیست یهودی به وجود آمده و کتاب امپراتوری هالیوود خاطرات این ۴۰ نفر است؛ این کتاب را خوب بخوانید و ببینید صهیونیست‌ها برای رسیدن به هدفشان تا کجا ایستاده‌اند و مقاومت می‌کنند.

وی با بیان اینکه اسلام نابی که امام (ره) طراحی کرده در دنیا در حال پیش‌روی و فتح عرصه‌های مختلف است، افزود: امروز شاهدیم موج گرویدن به اسلام چندین برابر شده و عصبانیت دشمن هم از این موضوع است.

جانشین رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا ادامه داد: اگر مقاومت را در دنیای اسلام در برابر توطئه استکبار می‌بینیم، درسش را از آموزه‌های پیامبر (ص) و قرآن گرفته و این مجموعه‌های ارزشمند تحت عناوین مختلف حزب‌الله لبنان، حزب‌الله یمن، لشکر فاطمیون و سایر مجموعه‌های دیگر، استکبار را به وحشت می‌اندازند و در حال جلو رفتن هستند.

مصلحی افزود: مقام معظم رهبری در ۱۲ آبان امسال فرمودند آمریکا رو به افول و فروپاشی است و فرمایش ایشان دقیقا براساس مطالعات علمی است؛ زیرا با جست‌وجوی کلمه "آمریکای در حال فروپاشی" مقالات بسیاری توسط هیات علمی‌های دانشگاه‌های آمریکا به دست می‌آید.

وی با بیان اینکه در تمامی مباحث اعم از سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و ...، آمریکا رو به افول است، تصریح کرد: بیش از ۷۰ درصد این مقالات دلیل فروپاشی آمریکا را انقلاب اسلامی و اسلام ناب می‌داند و نکته دردناک اینجاست که در جمهوری اسلامی که ثمره انقلاب اسلامی است عده‌ای چشم‌شان به آن سوی آب و کدخداست؛ اما من این را بگویم که مدیریت ارزشمند، ولی فقیه است که این توطئه‌ها را یکی یکی نقش بر آب می‌کند.

مصلحی تاکید کرد: انقلاب اسلامی در این چهل سال با توطئه‌های دشمن روبه‌رو بوده و هست، تا زمانی که شعار‌ها تکرار شده و مقام معظم رهبری مسیر را مدیریت می‌کنند، توطئه‌ها تمام‌شدنی نیست.
ارسال نظرات
پر بیننده ها