حجت الاسلام میرمحمدی در نشست کمیسیون ارتقاء امنیت اجتماعی استان گفت: وظیفه ای سنگین تر از رضایت مندی مردم و ایجاد امنیت اجتماعی نداریم.
کد خبر: ۹۰۹۰۰۲۷
|
۲۴ آذر ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۶
وی با بیان اینکه، اجرای قانون، دستورالعمل‌ها و خدمت به مردم در هر زمینه‌ای اصل کار ماست، افزود: می‌بایست هم دستگاه ها، نهاد‌ها و سازمان‌ها طبق قانون و مقررات عمل کنند وهم شهروندان و مردم ضمن رعایت قانون امور را براساس قانون از مسئولین بخواهند.
وی، ریشه نارضایتی‌های مردم را در قانون گریزی و دور زدن قانون دانست و اظهار داشت: امنیت اجتماعی در هر شرایطی با قانون ایجاد می‌شود.
میرمحمدی به ابزار‌های نارضایتی مردم در برخی موارد از جمله عدم نظارت‌های کافی بر بازار، نانوایی ها، میوه فروش ها، تاکسی‌های درون و برون شهری و سد معبر اشاره کرد و گفت: کم فروشی و گرانفروشی اغلب نارضایتی‌ها را بوجود آورده است.
مدیرکل امور اجتماعی استانداری تاکید کرد: در خصوص اجاره مسکن قیمت‌ها همه سلیقه ای، دلخواه و بدون کارشناسی است و متاسفانه متولی خاص و الکوی مناسبی در این رابطه نیست و باعث نارضایتی مردم شده و قبل از اینکه مردم دادشان را بزنند ما باید داد بزنیم.
وی تاکید کرد: در حوزه مسکن نیاز است جلوی این آشفته بازار گرفته شود و بر طبق الگوی کشوری و سامانه‌ای که در این خصوص طراحی شده اقدامات لازم انجام گیرد.
میرمحمدی به مسئله ارائه خدمات بهتر در پذیرش و خدمات درمانی به بیماران در سازمان تامین اجتماعی، حوزه‌های مختلف بهداشت و درمان استان، کلنیک‌ها و دندانپزشکی‌ها تاکید کرد وگفت: براساس دستورالعمل‌ها نظارت‌ها و بازرسی‌ها در این رابطه بیشتر انجام خواهد گرفت.
ارسال نظرات