خبرهای داغ:
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: با توجه به اقدامات خوبی که بسیج سازندگی در اجرای طرح های آب و خاک داشته در نظر است با همکاری بسیج سازندگی در فاز اول انتقال آب به چهار روستای قوشچی، گورخانه، سنگور ومرتضانک از توابع منطقه طارم سفلی انجام شود .
کد خبر: ۹۰۹۰۰۱۲
|
۲۴ آذر ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۳

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، فاطمه خمسه رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین در جلسه بررسی وضعیت انتقال آب به باغات طارم سفلی که با حضور فرخ زاد معاون امور عمرانی استانداری ، اله بداشتی مسوول بسیج سازندگی استان قزوین و معاونین و مدیران سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین برگزارشد، اظهار کرد: : برای حفظ اشتغال و تولید منطقه طارم سفلی و همچنین جلوگیری از کوچ ساکنین بایستی برای حل مشکل آب باغات روستاهای بخش طارم سفلی اقدام کرد.
وی ادامه داد: در راستای تخصیص 25 میلیون متر مکعب آب استان ، اقدامات خوبی با همکاری نمایندگان مجلس شورای اسلامی و کلیه دستگاههای اجرایی انجام می شود .
خمسه اذعان کرد: در صورت تخصیص کامل این آب بیش از پنج هزار هکتار از باغات طارم سفلی را تحت پوشش قرار خواهد داد.
این مسوول تبیین کرد: امسال ؛ باغات منطقه طارم سفلی با کم آبی مواجه شده که با همکاری و هماهنگی دستگاههای اجرای اقدامات مناسب و بموقعی برای آبرسانی به این باغات انجام شد .
وی یادآور شد: با توجه به اقدامات خوبی که بسیج سازندگی در اجرای طرح های آب و خاک داشته در نظر است با همکاری بسیج سازندگی در فاز اول انتقال آب به چهار روستای قوشچی، گورخانه، سنگور ومرتضانک از توابع منطقه طارم سفلی انجام شود .
خمسه گفت: با تامین اعتبار لازم و همچنین مشارکت دستگاههای اجرایی و روستائیان این طرح هر چه زودتر اجرا شود .
فرخزاد، معاون امور عمرانی استانداری قزوین هم در این جلسه گفت : اولویت انتقال آب حفظ اراضی و باغات منطقه طارم سفلی است .
وی افزود: اجرای خط انتقال آب با همکاری بسیج سازندگی استان ، مشارکت دستگاههای اجرایی و بهره برداران منطقه انجام می شود .
معاون عمرانی استاندار قزوین ابراز کرد: در فاز اول اجرای ؛ بیش از 500 هکتار از باغات چهار روستای منطقه طارم سفلی تحت پوشش قرار خواهند گرفت .
1010/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها