خبرهای داغ:
مدیر عامل سازمان تاکسیرانی گفت: در راستای سیاست هوشمندسازی و ارائه خدمات به صورت الکترونیک به تاکسیرانان، اجرای طرح ذخیره سازی الکترونیک پرونده ها و اسناد 5 هزار تاکسیران در سازمان تاکسیرانی آغاز شد.
کد خبر: ۹۰۹۰۰۰۳
|
۲۴ آذر ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، عرشیان مدیر عامل سازمان تاکسیرانی استان قزوین اظهار کرد: با توجه به این که بایگانی های کاغذی به حجم زیادی را در بر دارد، امروزه ایجاد آرشیو الکترونیک و مکانیزه کردن اسناد و مدارک بایگانی ها مورد توجه نهادها و سازمان ها قرار گرفته و به عنوان یکی از پیش نیازهای ایجاد سازمان و دولت الکترونیک محسوب می شود.
مدیرعامل سازمان تاکسیرانی قزوین در خصوص مزایای آرشیو الکترونیک تصریح کرد: افزایش امنیت اسناد، جلوگیری از مصرف بی رویه کاغذ، دسترسی به روز و سریع، امکان جستجوی سریع و دقیق برگ به برگ، دسترسی سریع و لحظه ای کاربران به اسناد، حفظ اسناد در مقابل حوادث غیرمترقبه و عدم نیاز به جابه جایی فیزیکی اسناد از جمله مزایای استفاده از آرشیو الکترونیک است.
وی عنوان کرد: با اجرای این طرح، سازمان تاکسیرانی قزوین هم زمان با سازمان تاکسیرانی اصفهان دومین شهری است که بایگانی خود را الکترونیک کرده است.
1010/پ20/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها