فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه قروه از برگزاری اجلاسیه کنگره ۵۴۰۰ شهید استان کردستان در شهرستان قروه در روز ۲۱ بهمن ماه مصادف با روز ملی شهرستان قروه خبر داد.
کد خبر: ۹۰۸۹۹۹۱
|
۲۴ آذر ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۲


به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان،  پیش از ظهر امروز و با حضور مسئولین شهرستانی جلسه هماهنگی برگزاری اجلاسیه کنگره ۵۴۰۰ شهید استان کردستان در سالن جلسات فرمانداری قروه برگزار شد.

در این جلسه سرهنگ محمد رضا حیدری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه قروه طی سخنانی به اهمیت برگزاری اجلاسیه ۵۴۰۰ شهید استان کردستان در قروه اشاره نمود و اظهار داشت: اجلاسیه کنگره ۵۴۰۰ شهید استان کردستان همزمان با دهه مبارک فجر و در روز ۲۱ بهمن ماه که مصادف است با روز ملی شهرستان قروه که این شهرستان مورد هجوم جنگنده‌های دشمن قرار گرفته است، برگزار می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه تمامی کمیته‌ها و دستگاه‌های سطح شهرستان باید تا قبل از برگزاری اجلاسیه کلیه وظایف مربوط به خود را انجام داده باشند افزود: این اجلاسیه باید با شکوه هر چه تمام‌تر در سطح شهرستان برگزار شود..

فرمانده سپاه قروه با بیان اینکه امروز امنیت و آرامش ایران اسلامی مرهون خون شهدا است خاطر نشان کرد: ما هر چه داریم از شهدا داریم و باید در زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا با جدیت تلاش کنیم.

وی با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب در تکریم شهدا افزود: شهدا با گذشتن از بهترین و شیرین‌ترین سرمایه خود مانع از نفوذ دشمن به میهن اسلامی ایران شدند و امروز این وظیفه ما است که در راه شهیدان قدم بگذاریم و ادامه دهنده راه آنان باشیم.

حیدری با تاکید بر اینکه انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل جوان و نوجوان و نیز معرفی شهدا به آن‌ها از اهمیت بالایی برخوردار است، افزود: دشمن به دنبال از بین بردن فرهنگ ایثار و شهادت در بین جوانان و بیگانه ساختن جوانان ما با انقلاب اسلامی است که باید با برگزاری چنین برنامه‌هایی مانع رسیدن دشمنان به اهداف خود باشیم.

در ادامه این جلسه نیز هر یک از مسئولین کمیته‌ها به بیان گزارش عملکرد‌های خود پرداختند و ایده‌ها و نظرات خود را در خصوص نحوه برگزاری اجلاسیه ارائه دادند.
 
انتهای پیام/7727
ارسال نظرات