خبرهای داغ:
با حکم آیت ا… آملی لاریجانی رئیس قوه قضاییه ،جعفر زین العابدینی به عنوان دادستان عمومی و انقلاب دادگستری شهرستان فلاورجان منصوب شد.
کد خبر: ۹۰۸۹۹۸۹
|
۲۵ آذر ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از فلاورجان؛ مراسم تودیع و معارفه دادستان شهرستان فلاورجان با حضور سید محسن بنیمی معاون قضایی و منابع انسانی دادگستری کل استان اصفهان وامید حفیظی رییس دادگستری شهرستان فلاورجان وکارکنان  دادگستری  شهرستان در دادگستری شهرستان فلاورجان  برگزار شد که در این مراسم  جعفر زین العابدینی  به عنوان دادستان جدید معرفی شد.

 دراین مراسم  سیدمحسن بنیمی معاون قضایی و منابع انسانی دادگستری کل استان اصفهان گفت: دادسراها خط مقدم برقراری نظم و امنیت و اجرای عدالت می باشند و بر همین اساس دادستانها با نقش راهبری خود در این جبهه در مبارزه با هنجارشکنان، مجرمان و قانون گریزان مسئولیتی خطیر و سنگین بر دوش دارند.

وی افزود: تحقق این هدف عالی جز با همدلی و وفاق درون و برون دستگاهی مسئولان میسر نبوده و رؤسا و دادستان های حوزه های قضایی با عنایت و توجه ویژه به این مهم و مدیریت قضایی در این مسیر حرکت نموده و با عملکرد صحیح سعی در کسب رضایت هر چه بیشتر عمومی می نمایند.

معاون قضایی و منابع انسانی دادگستری کل استان اصفهان خاطرنشان ساخت: لازمه خدمت در نظام مقدس جمهوری اسلامی،دارا بودن روحیه انقلابی درانجام وظایف است وانتظار رهبر معظم انقلاب(مد ظله) وعموم مردم نیزاز مسئولان جزاین نیست.

بنیمی در ادامه با اشاره به سبقه  فرهنگی شهرستان فلاورجان تصریح کرد: فلاورجان با دارا بودن بیشترین آمار شهید درسطح استان و نیز ویژگی های خاص وبافت فرهنگی، مسئولیت مسئولان را درخدمت به مردم آن دوچندان نموده و بی شک دادگستری استان و شهرستان اجازه نخواهد داد افرادی با اخلال در نظم وارتکاب برخی جرایم چهره فرهنگی وامنیت وآسایش عمومی مردم این شهرستان را تحت الشعاع قرار دهند وبا قاطعیت با اینگونه افراد برخورد قانونی خواهند نمود.

سیدمحسن بنیمی در پایان بر عملکرد جهادی دادستانها و قضات دادسرا در احیای حقوق عامه به عنوان یکی از وظایف ذاتی دادسرا تأکید کرد.

حفیظی رئیس دادگستری شهرستان فلاورجان نیز در مراسم تودیع و معارفه دادستان شهرستان فلاورجان انتصاب جناب آقای جعفر زین العابدینی رنانی را بعنوان دادستان جدید شهرستان تبریک گفته و از عنایت ویژه ریاست کل محترم دادگستری استان اصفهان نسبت به مردم ولایتمدار و شهیدپرور شهرستان فلاورجان ، به لحاظ انتخاب فردی شایسته ، متعهد ، متخصص و باتجربه کاری بالا در این جایگاه تشکر نمودند.

همچنین دراین مراسم ازخدمات و زحمات محمود بهرامی، دادستان سابق حوزه قضایی شهرستان فلاورجان  تقدیر به عمل آمد.

گفتنی است  جعفر زین العابدینی  پیش از این دادستان شهرستان اقلید استان فارس ،تیران وکرون استان اصفهان  و رئیس شعبه ۱۱۷ دادگاه کیفری۲ اصفهان  را برعهده داشته است

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها