حجت الاسلام والمسلمین حسینی صدر:

لباس سبز سپاه پرچم عزت و افتخار است

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قمربنی هاشم علیه السلام گفت: لباس سبز سپاه، پرچم عزت و افتخار است.
کد خبر: ۹۰۸۹۹۸۸
|
۲۴ آذر ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ حجت الاسلام والمسلمین سید امان الله حسینی صدر، در جمع فرماندهان، مسئولین و کارکنان ستاد فرماندهی سپاه قمربنی هاشم علیه السلام با تبریک فرارسیدن میلاد حضرت امام حسن عسکری علیه السلام به تشریح اهمیت معنویت در مجموعه سپاه پرداخت.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قمربنی هاشم علیه السلام افزود: نماز اول وقت در افزایش معنویت نقش مهمی دارد و ادعیه و زیارات بخصوص زیارت پرفیض عاشورا از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی صدر، ادامه داد: برخی نسبت به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی حقد و کینه دارند و همواره با برنامه های مختلف در صدصد آن هستند تا آحاد جامعه بویژه پاسداران را از مسایل معنوی دور کنند.

وی، با اشاره به بیانات حضرت امام خمینی(ره) و مقام معظم ر هبری درباره نهاد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی،  گفت: لباس سبز سپاه، پرچم عزت و افتخار است.

این مقام مسئول، ادامه داد: باید قدر این فرصت سربازی نایب امام زمان (عج) در مجموعه معنوی سپاه را بدانیم و در برابر توطئه های دشمنان انقلاب اسلامی بیش از پیش هوشیار باشیم.

حجت الاسلام والمسلمین حسنی صدر، افزود: برنامه های اعتقادی و گردهمایی بصیرت افزایی برای ارتقای دانش معنوی و سیاسی کارکنان برگزار می شود و آنها را در برابر توطئه های دشمنان مصون می سازد.

گفتنی است: مولودی خوانی به مناسبت فرارسیدن سالروز میلاد یازدهمین اختر سپهر امامت و ولایت حضرت امام حسن عسکری علیه السلام از دیگر برنامه های این مراسم بود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار