مدیر سیاسی سپاه ناحیه تربت حیدریه گفت: در آستانه اربعین انقلاب، بهترین راهبرداصلی دشمن کذاب ترویج وبروز عقده حقارت دربین مردم وجوانان ومسئولین بوده تا از این طریق بتواند اراده مردم خصوصا جوانان مومن وانقلابی را تضعیف نماید.
کد خبر: ۹۰۸۹۹۶۴
|
۲۴ آذر ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، سرهنگ دوم پاسدار رمضانعلی مرادی در گردهمایی کارکنان و اعضای مجمع عالی بسیج در محل نمازخانه ناحیه اظهار داشت: در آستانه‌ی اربعین انقلاب، دشمن دروغگو بهترین راه تاکتیک و راه توقف حرکت پیشرفت کشور را ایجاد عقده حقارت و توهم خودکم‌بینی در بین مردم و مسئولان جوانان دانسته است.

وی با اشاره به نشانه‌های عقده حقارت در بین برخی مسئولان و مردم وجوانان گفت: این خیال پردازی که گذشته بهتر از امروز و امسال است، یکی از نشانه‌های ابتلا به این توهم و عقده حقارت است.

مدیر سیاسی سپاه ناحیه تربت حیدریه افزود:اینکه برخی در داخل مرغ کشور‌های همسایه را غاز می‌پندارند ونسبت به توانمندی‌های این جوانان مومن انقلابی کشورکور هستند واوضاع را خراب می‌بینند مزدورانی خود فروخته هستندکه می‌خواهند استقلال کشور را تضعیف نمایند.

وی خاطرنشان کرد: نفرت از مسئولین کشور و دیگران و نیز ناامیدی نسبت به اصلاح وضع موجود و پیشرفت وتغییر اوضاع کنونی دو عامل مهم دیگر فضای فکری مسموم است که اشخاص بابصیرت باید ذهن خود را از این توهمات آلوده و عقده ناسالم پاک ساخته ودیگران را هم که بصیرت کافی ندارند از این خباثت‌ها آگاه سازند.

مرادی در پاسخ و رفع این فضای فکری موجود در ذهن برخی از مسئولین وجوانان و مردم گفت: حتی یک مورد دیده نشده که کشوری بتواند ظرف چندماه یا چند سال به پیشرفت و رفاه کامل برسد، ضمن اینکه کشور ما در طول ۴۰ سال درگیر انواع تهاجمات و توطئه‌های سران استکبار وایادی داخلی وخارجی بوده است.

وی عنوان کرد: نباید پیشرفت‌ها و دستاورد‌های خیره‌کننده وعظیم انقلاب و کشور را در طول این ۴۰ سال نادیده گرفت.

مرادی تصریح کرد: باید متوجه بود در همه کشور‌های دنیا حتی کشور‌های اروپایی مشکلات و معضلات گوناگون بیداد می‌کند و نباید مشکلات را منحصر به ایران دانست.

وی به اعتراضات اقتصادی مردم فرانسه اشاره کرد و گفت: بسیاری از کشور‌های اروپایی و آمریکا درگیر مشکلات بنیادی اقتصادی و صنعتی هستند که به راحتی از این مشکلات عبور نخواهند کرد و فرمایش حضرت آقامبنی بر رو به افول بودن آمریکا واسرائیل دقیق و علمی است.

مدیر سیاسی سپاه ناحیه تربت حیدریه درپایان ابراز داشت: جوانان مومن امروز بسیار باانگیزه‌تر، تواناتر و خلاق‌تر با امکانات بیشتر هستند و یقینا می‌توانند کشور را در همه زمینه‌های مورد نیاز به قله‌های پیشرفت برسانندهمانطوری که در طوال این ۴ دهه با دستاورد‌های عظیم در تمام زمینه‌ها این را ثابت نموده اند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها