خبرهای داغ:
مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان جنوبی گفت: تعزیرات حکومتی خراسان جنوبی از ابتدای امسال تاکنون به 2700 پرونده تخلف اقتصادی رسیدگی کرده است.
کد خبر: ۹۰۸۹۹۵۷
|
۲۴ آذر ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، مدیرکل تعزیرات حکومتی استان با بیان اینکه پرونده های تخلف اقتصادی در زمینه های کالا و خدمات، قاچاق کالا و ارز، بهداشت و درمان و دارو بوده است، گفت: متخلفان به پرداخت 20 میلیارد تومان جزای نقدی محکوم شدند.

 

این پرونده ها از ابتدای سال در بخش کالا و خدمات یک هزار و 70 فقره به ارزش بیش از 573 میلیون تومان، در بخش قاچاق کالا و ارز هزار و 524 پرونده به ارزش 19 میلیارد و 400 میلیون تومان و در بخش بهداشت، دارو و درمان 218 فقره به ارزش 49 میلیون تومان بوده است.

 

اشرفی، افزود: در این مدت، 2 هزار و 808 مورد گزارش از سوی اکیپ های ماموران انتظامی، بازرسان صنعت، معدن و تجارت، اتاق اصناف، ماموران مرکز بهداشت و کارشناسان دانشگاه علوم پزشکی بیرجند به تعزیرات حکومتی ارسال شده است.


مدیر کل تعزیرات حکومتی استان، بیشترین تخلفات حوزه کالا و خدمات را مربوط به درج نکردن قیمت، گرانفروشی و ارائه ندادن فاکتور خرید اعلام کرد و گفت: رعایت نکردن دستور العمل های بهداشتی و عرضه و تحویل کالای غیر بهداشتی نیز 2 تخلف پر تکرار در حوزه بهداشت، دارو و درمان است.


اشرفی، بیشترین اقلام مربوط به قاچاق کالا را انواع البسه، سوخت و کالای دخانی عنوان کرد و افزود: همچنین چهار پرونده  احتکار شکر، لاستیک و پودر لباسشویی به پرداخت جریمه در حق دولت محکوم شدند.

منبع: خبرگزاری صداوسیما

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها