خبرهای داغ:
جانشین قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیا گفت: امسال به کوری چشم همه دشمنان تولد چهل سالگی انقلاب اسلامی را جشن خواهیم گرفت و به دنیا ثابت می‌کنیم زمانی که آزادمردی و آزادگی را به دنیا صادر می‌کنیم، نیت ما خالص است که عنایت خداوند را در پی دارد
کد خبر: ۹۰۸۹۹۵۵
|
۲۴ آذر ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، امیر سرتیپ علیرضا الهامی جانشین قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیا صلی‌الله‌علیه‌وآله‌وسلم صبح امروز در مراسم تکریم و معارفه فرمانده منطقه پدافند هوایی شرق کشور و ارشد نظامی آجا در استان خراسان جنوبی با بیان این‌که نظام اسلامی را باید قدر بدانیم گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی لزوم آمادگی تمام اقشار را در برابر دشمنان بیان فرمودند تا بازدارندگی لازم را در برابر افرادی که چشم طمع به این نظام اسلامی دارند، ایجاد کنیم.

 

وی با بیان این‌که رهبر معظم انقلاب اسلامی تأکید دارند تمام بخش‌ها باید با یکدیگر هم‌افزایی داشته باشند اظهار کرد: بخش‌هایی در مقاطعی در خصوص تهدیدات مورد توجه قرار می‌گیرد.

 

جانشین قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیا (ص) گفت: مقام معظم رهبری بر پدافند هوایی بارها تأکید کردند و فرمودند اولویت اول پدافند هوایی است.

 

الهامی با بیان این‌که اولین تهدید می‌تواند تهدید هوایی باشد افزود: یکی از مکان‌هایی که می‌تواند این تهدید را کشف کند و به موقع هشدار دهد، پدافند هوایی است.

 

وی اظهار کرد: حکم رهبر معظم انقلاب اسلامی در خصوص پدافند هوایی تکلیفی را بر عهده افراد قرار می‌دهد تا پدافند هوایی تقویت و حرکت‌ها منسجم‌تر و منظم در برابر تهدیدات شود.

 

جانشین قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیا (ص) گفت: مانند دوران دفاع مقدس که خون دادیم و یک وجب از خاکمان را به دشمن ندادیم، امروز نیز همان وظیفه پیش روی ما است.

 

الهامی تصریح کرد: به چهل سالگی انقلاب اسلامی نزدیک می‌شویم و دشمنان در ذهن دارند که کاش انقلاب اسلامی چهل سالگی‌اش را نبیند اما این آرزو را به گور بردند و خواهند برد.

 

وی اظهار کرد: امسال به کوری چشم همه دشمنان تولد چهل سالگی انقلاب اسلامی را جشن خواهیم گرفت و به دنیا ثابت می‌کنیم زمانی که آزادمردی و آزادگی را به دنیا صادر می‌کنیم، نیت ما خالص است که عنایت خداوند را در پی دارد و علی‌رغم تمام مشکلاتی که پیش‌روی مردم ایران قرار داده شده، چهل سالگی انقلاب اسلامی را جشن می‌گیرند.

 

جانشین قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیا (ص) گفت: ان‌شاءالله تمام تلاش‌ها به قیام حضرت مهدی (عج) متصل می‌شود.

 

الهامی اظهار کرد: کلمه تودیع را نمی‌پسندم چون قرار نیست با امیر عباسی‌تجدد وداع کنیم بلکه به دلیل نقش خوبی که در دو فرماندهیِ پدافند هوایی شرق کشور و ارشد نظامی آجا در خراسان جنوبی و عملکرد روبه رشدی داشتند و بعد از سه سال تصدی این مسئولیت، از دو روز آینده عهده‌دار مسئولیت فرماندهی منطقه پدافند هوایی تهران که 6 استان کشور و مناطق مهمی مانند فوردو را دربردارد، خواهد شد.

 

وی افزود: امیر عباسی‌تجدد در مدت سه سالی که در شرق کشور مسئولیت داشت، اقدامات تأثیرگذاری انجام داد و این اقدامات باعث تقویت بنیه دفاعی منطقه پدافند هوایی شرق کشور شده است. در مسئولیت فرماندهی ارشد نظامی آجا در خراسان جنوبی نیز خوب عمل کردند و رضایت فرمانده کل و هئیت رئیسه ارتش جمهوری اسلامی را در پی داشته است.

 

جانشین قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیا (ص) گفت: با پیشنهاد امیر صباحی‌فر فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیا (ص) و تصویب فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران، سرهنگ پرویز که جانشین فرماندهی پدافند هوایی شرق کشور بود، از امروز به عنوان فرمانده پدافند هوایی شرق کشور و ارشد نظامی آجا در استان خراسان جنوبی منصوب می‌شوند.

 

الهامی افزود: سرهنگ پرویز نیز مسئولیت‌های مختلف صف و ستاد را پشت سر گذاشت و در مناطق مختلفی در کشور فعالیت کرد.

 

وی یادآور شد: امیر حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران، زمانی که جانشین فرماندهی نیروی زمینی بود، در مأموریتی در غرب کشور حضور داشت و سرهنگ پرویز نیز به عنوان نماینده رسمی پدافند هوایی شرق کشور حضور داشت. امیر حیدری در خصوص سرهنگ پرویز گفت "احسنت به این فرمانده".

 

جانشین قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیا (ص) گفت: ارتش تلاش می‌کند کنار سایر نیروهای مسلح آن‌چه عهده‌دار است انجام دهد.

 

انتهای پیام/

 منبع : خاورستان

ارسال نظرات
پر بیننده ها